Olen ruskeasilmäinen/tummat kulmat->ISO moka vaalentaa?
Mulla on ollut 10v tummanruskeat pitkät hiukset. Luonnollinen väri on tumma. Silmät on ruskeat ja kulmat tummanruskeat. Ihon väri on hyvin kalpea/vaalea.
Haluaisin muuttaa ulkonäköä jotenkin.. mietin tässä, että entä jos leikkaisin hiukset lyhyemmiksi ja vaalentaisin? Ei mitään "kusenvaaleaa" mutta joku tyylikäs vaalea sävy?
Olen jo 27v.. onko kamalan iso moka?
Tiedän että on "tyylikästä" pitää oma väri, mutta onko se nyt ehdottomasti mautonta laittaa vaaleaa?
Se kyllä piristäisi.
Kommentit (8)
Se näyttää vähän erikoiselta, mutta vain vähän.
Yksi vappu laiton vaalean peruukin huvikseni. Tien toiselta puolelta tuntemattomat alkoi tuijottaa. Sitten ne keksi ja huusi: peruukki.
hiuksia, en mitään platinablondia..
olisiko kellään kokemusta asiasta??
Brunetesta ei valitettavasti saa yleensä kaunista blondia, kuten ei blondistakaan kaunista brunettia.
Niin vaalenna korkeintaan 2 astetta. Jos vaalennat liikaa niin hiukset voi kärsiä ja jos olet aika tumma niin tulos voi olla aika kummallinen (vert. blondit vetää hiuksensa kokonaan mustiksi).
Itselläni on myös tummat silmät ja ruskeat hiukset. En värjää, koska olen tyytyväinen omaan sävyyni. Varoitan kuitenkin, että värjääminen syö hiusta ja varsinkin pitkät hiukset saattavat mennä helpostikin pilalle (vaikka niitä hoitaa hyvin) koska varsinkaan luonnostaan kuiva ja hento hius ei tahdo kestää.
Sitä pidetään yleensä kauniina ja hiukan eksoottisenakin yhdistelmänä. Mutta minä olen kyllä luonnostanikin vaaleahiuksinen, vaalennan vain hiukan lisää. Ehkä sun kannattaisi kokeilla vaikka raitoja.
Kyllä monelle tummallekin sopii vaaleat hiukset. Moni luonnostaan/ruskeahiuksinen ja ruskeasilmäinen Hollywood tähti on näyttänyt hyvältä ja luonnolliselta myös blondina. Tosin kaikille ei tietenkään radikaali vaalennus sovi. AP on vielä vaaleaihoinen suomalainen, joten periaatteessa ainakin ihonsävyn pitäisi natsata vaaleisiin hiuksiin.
Taviksen on vain vaikea löytää oikea sävy ja kampaajienkin ammattitaito on vähän sitä sun tätä. Siksi radikaalit värjäykset saattavat mennä pahastikin pieleen.
Älä muuten hanki mitään 90-luvun lopun raitoja hiuksiin. Järkyt.
sama mielessä.... ajattelin kokeilla, josko sattuisi osaava kampaaja joka vaalentaisi ainakin osaa hiuksista