Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli Hesarissa naurettava uutinen...

Vierailija
02.03.2012 |

se kotihoidontukijuttu:

Siinä hastateltavana ollut oli ollut kotona 4 vuotta. Lapset olivat 4v ja 2v. Mutta kuitenkin isompi lapsi oli kuulemma päiväkodissa!!



Niinpä, kotihoidontukea ei olisi tarvinnut moinen äitee. Ja vielä opettaja, eli kasvatusalanihminen! Eipä tainnut opettaa pieniä lapsia ja eipä ole aineopeilla (joku taitelija, eli päättelin aineopeksi) kasvatustieteellistä näkemystä lapsen edusta olla.



Kyllä oli esimerkki löydettykin!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kummeksutti täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme