Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisen salaatin tekasin iltapalaksi:

Vierailija
02.03.2012 |

1 jääsalaattiruukku

1 pieni kurkku

1 prk tonnikalaa currymajoneesissa

½ pkt aurajuustoa

muutama säilykemangoviipale

muutama desi keitettyä, jäähdytettyä riisiä

Kaikki sekoitetaan iloisesti sekaisin

Uunissa tulossa vielä kaveriksi grillivastusten alla maalaisleipäviipaleita jotka on sivelty oliiviöljyllä, maustettu suolalla ja mustapippurilla ja päällystetty tommatilla ja mozzarellalla.

Mitäs teillä iltapalana?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaimättöä

Vierailija
2/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puolustuksekseni, me syötiin poikkeuksellisen paljon illallisella kuudelta, kun ruoka oli yllättävän iso hitti perheen parissa. Syötiin pastaa ja pähkinälihapullia (taikinassa siis sekä jauhettua lihaa että jauhettua pähkinää) tomaatti-kermakastikkeessa. Ei jäänyt kovin nälkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jäävuori- frisee- ja punasalaattia

- paistettua pekonia

- maissinjyviä tölkistä

- suippopaprikaa

- miniluumutomaatteja

- tonnikalaa sweet chili -kastikkeessa

- salsakastiketta

Vierailija
4/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoisoja täytettynä kukkakaali-paprika-sieni-chili-sipuli-valkosipuli-kesäkurpitsa täytteellä. Päälle juustoraastetta ja Auraa. Tarjoillaan jääsalaatin, tomaatin, kurkun, punasipulin ja fetajuuston kans. Päälle ranskankermaa.

Vierailija
5/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoisoja täytettynä kukkakaali-paprika-sieni-chili-sipuli-valkosipuli-kesäkurpitsa täytteellä. Päälle juustoraastetta ja Auraa. Tarjoillaan jääsalaatin, tomaatin, kurkun, punasipulin ja fetajuuston kans. Päälle ranskankermaa.

Eli täytteeksi jauhelihaa myös, ja paljon =)

Vierailija
6/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistin lärpäkkeitä

Omena-kanelirahkaa

Pienimmälle puuroa

Illalla ennen nukkumaan menoa imaisen vielä lasillisen pellavansiemenlimaa.

Vierailija
7/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen rasvapommi.

Vierailija
8/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ihan kohta karvakäsipizzaa, nam!

Vierailija
9/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen rasvapommi.

Ravitseva tarkoittaa myös rasvaa, daa!

Vierailija
10/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen rasvapommi.

Mikä tuosta tekee "rasvapommin"? Kuulostaa mun mielestä erittäin terveelliseltä. Taidan itse kokeilla huomena jotain vastaavaa. Kiitos vinkistä :)

Vierailija
11/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies kauppavuorollaan ostaa tonnikalat ym jos katsoo kaapissa olevan tyhjyyttä. Hän muutenkin useimmiten kaupassa Tänään minä varmaan ekan kerran vuosiin etsin oikeaa laatua ja katsoin hintoja samalla. Nehän maksaa pitkälti toista euroa (ainakin s-marketissa)! Siis se tonnikala mikä aikoinaan oli todella halpaa.

Vierailija
12/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen rasvapommi.

Mikä tuosta tekee "rasvapommin"? Kuulostaa mun mielestä erittäin terveelliseltä. Taidan itse kokeilla huomena jotain vastaavaa. Kiitos vinkistä :)

juustoraastetta, Auraa, fetaa, ranskankermaa...

Vierailija
13/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raparperi-omenapaistosta vaniljakiisselillä. Nam!

Vierailija
14/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen rasvapommi.

Juustoraaste+aura=rasvaa

Kaiken paalle lorautetaan ranskankermaa=rasvaa.

Kylla tuosta on terveellisyys kaukana, ainakin minun USAlainen laakarini saisi hepulin jos kertoisin syovani noin.

Vierailija
15/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona ja huomenna herkkuja tulee syötyä joten tänään ennen kahvikupillista söin pussillisen sekavihanneksia ja kurkkua. Laiskan kevyt iltanen.

Vierailija
16/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vitsi, ehkä pyyntirajoituksia on laitettu?

Mutta tonnikalan hinnasta sen verran, että tonnikalaa on montaa erilaista. Jos vertaa Abban tonnikalaa (vaaleaa tonnikalaa ja isona palana) Euroshopperin tonnikalaan (joka kirjaimellisesti hiutaleina) niin hinta (ja laatu!) -eroa on paljon.

Mutta tonnikala ei ole mitään erityisen halpaa kilohinnaltaan, en tiedä onko sitä koskaan ollutkaan? Luulen että osittain tonnikalan maine opiskelijanaruoka luo vaikutelman että se on halpaa? Ja toki ne hiutaleet halpismerkkinä ovatkin edullisia. Mutta monella "köyhällä" purkkiruoka, nuudelit ja muu on usein siksi ruokalistalla että ne säilyvät pitkään ja ovat edullisia. Jos ei pakastinta ole, niin tonnikalapurkki ja tomaattimurska ja pasta on hyvä hätävara, em. säilyvät vert. porkkanat, kaali ja jauheliha =kaalikeitto ainekset.

Vierailija
17/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meret on tyhjennetty tonnikalasta. Suosituimmat tonnikalalajit ovat sukupuuton partaalla. Siksi.

Vierailija
18/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meret on tyhjennetty tonnikalasta. Suosituimmat tonnikalalajit ovat sukupuuton partaalla. Siksi.

Jännä miten kaikki muukin ruoka on kallistunut ihan törkeästi, täältä on sitten kai tehotuotetut broileritkin kuolemassa sukupuuttoon jos käyttää tätä sun hintalogiikkaa?

Vierailija
19/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jääsalaattia, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia sekä vihreitä ja mustia kivettömiä oliiveita ja lisänä tuorejuustotäytteisiä pepperoneja sekä maalaisleipää. Juomana cavaa. Juhlin yksin 37-vuotissyntymäpäiviäni :(

Tai siis en yksin vaan AV:n seurassa...

Vierailija
20/47 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivariinia, lidilin italian metukkaa ja oltermannia, lapsille maitoa ja mullekin, mutta ihan pian myös lasillinen halpaa, mutta hyvää punkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme