Tällaisen salaatin tekasin iltapalaksi:
1 jääsalaattiruukku
1 pieni kurkku
1 prk tonnikalaa currymajoneesissa
½ pkt aurajuustoa
muutama säilykemangoviipale
muutama desi keitettyä, jäähdytettyä riisiä
Kaikki sekoitetaan iloisesti sekaisin
Uunissa tulossa vielä kaveriksi grillivastusten alla maalaisleipäviipaleita jotka on sivelty oliiviöljyllä, maustettu suolalla ja mustapippurilla ja päällystetty tommatilla ja mozzarellalla.
Mitäs teillä iltapalana?
Kommentit (47)
on jääsalaattia, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia sekä vihreitä ja mustia kivettömiä oliiveita ja lisänä tuorejuustotäytteisiä pepperoneja sekä maalaisleipää. Juomana cavaa. Juhlin yksin 37-vuotissyntymäpäiviäni :(
Tai siis en yksin vaan AV:n seurassa...
Onneksi on hyvä ruoka ja juoma kuitenkin. :)
Täällä syödään cesar-salaattia, jälkkäriksi oreo-keksejä ja puolukkarahkaa.
erehdyin jokuaika sitten ostamaan 6 purkin satsin. olisiko yksi syöty ! Hirveän makuista.
Munakoisoja täytettynä kukkakaali-paprika-sieni-chili-sipuli-valkosipuli-kesäkurpitsa täytteellä. Päälle juustoraastetta ja Auraa. Tarjoillaan jääsalaatin, tomaatin, kurkun, punasipulin ja fetajuuston kans. Päälle ranskankermaa.
aikamoinen rasvapommi.
Mikä tuosta tekee "rasvapommin"? Kuulostaa mun mielestä erittäin terveelliseltä. Taidan itse kokeilla huomena jotain vastaavaa. Kiitos vinkistä :)
Juustoraaste+aura=rasvaa Kaiken paalle lorautetaan ranskankermaa=rasvaa. Kylla tuosta on terveellisyys kaukana, ainakin minun USAlainen laakarini saisi hepulin jos kertoisin syovani noin.
Ei ole käyny mielessä, että ihmisellä on( ilmeisesti muilla, ku sulla) aivot, ja ne aivot tarvii rasvaa.
Ja tuon kanltaisella ruoalla me ollaan laihduttu, parannuttu sairauksista, voitu hyvin jne. Mene nyt hyvän tähden ittees, ennen kuin tulet epäterveellisyydestä puhumaan.
Hullu
on jääsalaattia, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia sekä vihreitä ja mustia kivettömiä oliiveita ja lisänä tuorejuustotäytteisiä pepperoneja sekä maalaisleipää. Juomana cavaa. Juhlin yksin 37-vuotissyntymäpäiviäni :(
Onneksi on hyvä ruoka ja juoma kuitenkin. :)Täällä syödään cesar-salaattia, jälkkäriksi oreo-keksejä ja puolukkarahkaa.
Munakoisoja täytettynä kukkakaali-paprika-sieni-chili-sipuli-valkosipuli-kesäkurpitsa täytteellä. Päälle juustoraastetta ja Auraa. Tarjoillaan jääsalaatin, tomaatin, kurkun, punasipulin ja fetajuuston kans. Päälle ranskankermaa.
aikamoinen rasvapommi.
Mikä tuosta tekee "rasvapommin"? Kuulostaa mun mielestä erittäin terveelliseltä. Taidan itse kokeilla huomena jotain vastaavaa. Kiitos vinkistä :)
Juustoraaste+aura=rasvaa Kaiken paalle lorautetaan ranskankermaa=rasvaa. Kylla tuosta on terveellisyys kaukana, ainakin minun USAlainen laakarini saisi hepulin jos kertoisin syovani noin.
Ei ole käyny mielessä, että ihmisellä on( ilmeisesti muilla, ku sulla) aivot, ja ne aivot tarvii rasvaa.
Ja tuon kanltaisella ruoalla me ollaan laihduttu, parannuttu sairauksista, voitu hyvin jne. Mene nyt hyvän tähden ittees, ennen kuin tulet epäterveellisyydestä puhumaan.Hullu
Voi olla että jos joku sopii sulle ei sovi kaikille.
kinkku- ja metvurstitäytteisiä rieskarullia, leipäjuustoa ja lakkahilloa, tummia rypäleitä ja cantaloupe-melonia. Perjantain kunniaksi vielä pirtelöä ja aikuisille punaviiniä.
Nyt on vatsa täynnä ja uni silmässä :-)
onnea paljon!!
mies teki tosi lihottavia,mutta hyviä!! lämpimiä leipiä,eli lämppäreitä.
suu söis paaaljon enemmän kuin maha..
aikamoinen rasvapommi.
Ei ole käyny mielessä, että ihmisellä on( ilmeisesti muilla, ku sulla) aivot, ja ne aivot tarvii rasvaa. Ja tuon kanltaisella ruoalla me ollaan laihduttu, parannuttu sairauksista, voitu hyvin jne. Mene nyt hyvän tähden ittees, ennen kuin tulet epäterveellisyydestä puhumaan. Hullu
Voi olla että jos joku sopii sulle ei sovi kaikille.
Miksi tuo ei sopis kaikille, tai esim. sulle?? Kerro se ykskin asia tuosta, mikä sun mielestä mättää??
aikamoinen rasvapommi.
Ei ole käyny mielessä, että ihmisellä on( ilmeisesti muilla, ku sulla) aivot, ja ne aivot tarvii rasvaa. Ja tuon kanltaisella ruoalla me ollaan laihduttu, parannuttu sairauksista, voitu hyvin jne. Mene nyt hyvän tähden ittees, ennen kuin tulet epäterveellisyydestä puhumaan. Hullu
ilman etta joka ruokaan taytyy laittaa kermaa ja juustoa. Terveellisempiakin rasvoja loytyy.
Suomessahan tehtiin kansainvalisesti kuuluisa tutkimus ruokavalion vaikutuksesta sydansairauksiin. Idiot.
aikamoinen rasvapommi.
ilman etta joka ruokaan taytyy laittaa kermaa ja juustoa. Terveellisempiakin rasvoja loytyy. Suomessahan tehtiin kansainvalisesti kuuluisa tutkimus ruokavalion vaikutuksesta sydansairauksiin. Idiot.
Jos puhut nyt pohjois-karjala-tutkimuksesta, niin se on kuopattu aikoja sitten. Myös kansainvälisesti. Ei perustunut tieteellisesti yhtään mihinkään. Niin, oliko muuta? Ja mielenkiinnosta ihan kysyn,että syötköhän sinä yhtä paljon kasviksia? Että kumoaako se sun rasvattomuus, kaikki kasviksista saatavat ravintoaineet? Leipäähän kuiten vedät kaksin käsin.
jälkiruoaksi tein itselleni hedelmäsalaatin omenoista, päärynöistä, kiiveistä ja viinirypäleistä, lapset syö sitä vasta aamupalalla.
Ja hyvää syntymäpäivää 37-vuotiaalle! :)
aikamoinen rasvapommi.
ilman etta joka ruokaan taytyy laittaa kermaa ja juustoa. Terveellisempiakin rasvoja loytyy. Suomessahan tehtiin kansainvalisesti kuuluisa tutkimus ruokavalion vaikutuksesta sydansairauksiin. Idiot.
Jos puhut nyt pohjois-karjala-tutkimuksesta, niin se on kuopattu aikoja sitten. Myös kansainvälisesti. Ei perustunut tieteellisesti yhtään mihinkään. Niin, oliko muuta? Ja mielenkiinnosta ihan kysyn,että syötköhän sinä yhtä paljon kasviksia? Että kumoaako se sun rasvattomuus, kaikki kasviksista saatavat ravintoaineet? Leipäähän kuiten vedät kaksin käsin.
Eika koskaan aterian yhteydessa, ellei se ole lounas voileipa.
Laitan paljon kiinalaista ruokaa ja siellahan ei leipaa syoda ollenkaan.
Eli lapin rieskoja, joissa aurinkokuivatut tomaatit tuorejuusto-levitettä, grillattua broiskua, italian salaatti-mixiä (punasalaatti, keräsalaatti + rucola) fetajuustoa, paprikaa, kurkkua, punasipulia ja smetanaa. (+ jos halusi tulisuutta niin salsaa) :)) Oli vähän ruokaisampi iltapala, koska päivällä kevyt keittolounas. Juomaksi karpalo-kiennäisvettä ja appelsiinimehua.
Sipulin kanssa paistettuja kantarelleja juustokuorrutteella (meillä vältetään nyt ylimääräisiä hiilihydraatteja, yleensä olisi syöty lämpimän leivän täytteenä.), ananasrahkaa, jogurttia, kiiviä ja omenaa.
Salaattia pohjalle, paistettuja päärynän lohkoja päälle. Sitten auraa ja parman kinkkua sekä balsamicia ja oliiviöljyä. Se makujen sinfonia kyllä räjäyttää. Ja toki on olutta, siideriä ja viiniä. Paistoin myös possun sisäfileen ja pippuroin ja suolasin sen. Taapero nukkuu ja nautimme!
Sipulin kanssa paistettuja kantarelleja juustokuorrutteella (meillä vältetään nyt ylimääräisiä hiilihydraatteja, yleensä olisi syöty lämpimän leivän täytteenä.), ananasrahkaa, jogurttia, kiiviä ja omenaa.
ananasta, kiiviä, omenaa... just
On taas niin homma hallussa..
Rakastan itsekin noita tuorejuustotäytt pepperoneja :)