Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette työttömänä?

Vierailija
02.03.2012 |

Oletteko vain kotona etsien töitä vai harrastatteko normaalia enemmän vai mitä.

Opiskeleeko joku kenties.

Remontoi omakotitaloa.

Miten siis käytätte ylimääräisen ajan, ettei tule hulluksi. Mitä suunnitelmia teillä on työttömyytenne ajaksi.

Tuli mieleen sellainenkin, että kun suomi on tuomittu suurtyöttömyyteen, niin eikö voisi aktiivisesti keksiä työttömille vaikka kodinremontointi kursseja tai jotain. Tehtäisiin työttömyydestä yksi virallinen ja arvostettu tapa viettää elämää.

Työttömyyshän ei ole työttömän syy, vaan yhteiskunnan, joka ylikouluttaa tai sitten pitää niin suuria minimipalkkoja, että kukaan ei työllistä tai onhan noita syitä, joihin yhteiskunta voisi puuttua. Siihen asti siis pitäisi työttömien arvostusta nostaa. Työttömät tekevät arvokasta työtä !!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain koko ajan aktiivisesti töitä. Lisäksi tein omia projekteja harrastusten piirissä ja opiskelin lisää. Ehdin kuntoilla enemmän ja tavata kotiäitiystäviäni. Lapset tulivat kotiin suoraan koulusta, joten ei monta tuntia päivässä ollut "omaa aikaa", kun lapset olivat vasta alaluokilla ja päivät lyhyitä.

Ilman aktiivista työnhakua en olisi työllistynyt. Eli pääpaino kannattaa pitää työnhaussa ja itsen kehittämisesssä.

Vierailija
2/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia kertoja työttömänä muutamia kuukausia kerrallaan.

Olen

- opiskellut

- tehnyt elämäntaparemontin

- tehnyt projektisuunnitelmia ja palannut sitten työpaikalle toteuttamaan niitä kun rahoitus on varmistunut

- yhden mielettömän ihanan, pitkän kesän mökkeilin ja veneilin

Koska meillä on pieniä lapsia, niin aika paljon se elämä on lastenhoitoa ja kotihommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä työtönkään vaan lomautettu ennaltamääräämättömäksi ajaksi. Tein jonkin aikaa työtä toiselle työnantajalle, kun kävi aika pitkäksi ja tässä kävi niin hassusti että en saa työttömyyskorvausta ennen kuin saan palkkatodistuksen ja palkkatodistusta en saa vielä kahteen viikkoon. Tähän vielä ainakin kahden viikon käsittelyaika, niin mun pitäis nyt pärjätä 120 eurolla kuukausi. Irtisanoin itseni tästä toisesta työpaikasta ja ostin itselleni kaksi pulloa punkkua. Kiitos.

Vierailija
4/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin viime syksynä kaksi kuukautta työttömänä. Tuona aikana mm:

- hain töitä (en kovin aktiivisesti, koska oli tiedossa, että en tod.näköisesti ole pitkään työttömänä)

- ulkoilin koiran kanssa pitkiä lenkkejä

- tein pihatöitä

- sisustin kotia ja järjestelin muutenkin paikkoja, siivosin esim. kaapit

- askartelin

- tein käsitöitä

- katsoin läpi dvd:t, jotka oli jäänyt ajan puutteen vuoksi katsomatta

- sairastin n. kahden viikon flunssan

No mainittakoon, että ei ole lapsia.

Vierailija
5/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä työtönkään vaan lomautettu ennaltamääräämättömäksi ajaksi. Tein jonkin aikaa työtä toiselle työnantajalle, kun kävi aika pitkäksi ja tässä kävi niin hassusti että en saa työttömyyskorvausta ennen kuin saan palkkatodistuksen ja palkkatodistusta en saa vielä kahteen viikkoon. Tähän vielä ainakin kahden viikon käsittelyaika, niin mun pitäis nyt pärjätä 120 eurolla kuukausi. Irtisanoin itseni tästä toisesta työpaikasta ja ostin itselleni kaksi pulloa punkkua. Kiitos.

Saatko joltain lainaa?

Vierailija
6/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä toimin poikaystäväni ilmaisena kodinhoitajana/kokkina. Mietin joka päivä, että voisin yhtä hyvin viettää aikaani omassa kodissani...:/

Vierailija
7/7 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko joltain lainaa?

Varmaan vanhemmiltani. Mua kyllä hävettää rahan lainaaminen mutta eipä tässä taida paljoa vaihtoehtoja olla.

Vaikka vanhemmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän