Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kysyt vieraasi erityisruokavalion ja se on karppaus

Vierailija
02.03.2012 |

otatko sen huomioon kahvipöydässä ja jos, niin miten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika paljon olettaa, että joku ottaisi huomioon mun karppaamisen tai dieetit. Yleensä oon kuskannut omia eväitä mukana. Jos on ex tempore kahvittelut niin olen saattanut vaikka kysyä, että saisinko porkkanan? Itse yritän ottaa huomioon toisten mieltymykset/dieetit/allergiat, mutta olen huomannut, että äitini suorastaan pimahtaa jos hänen pöperönsä ei kelpaa. Sen tajuaa kun heillä on niin rahat tiukalla, että hyvä kun saavat jotain syötävää raavittua kasaan.

Vierailija
22/24 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ex tempore kahvittelut niin olen

miksi ei riitä pelkkä kahvi tai jopa vain seura?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan kaikki erikoisruokavaliot huomioon. Mitenkö? No, tarjoamalla sellaista ruokaa, jota vieras voi syödä.

Vierailija
24/24 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy aivan mainiosti vain kahvi mustana. Tummaa suklaata saatan ottaa palan. Olen sekä karppaaja että vilja-allerginen, joten mun karppaukselle on ihan terveydelliset perusteet: pysyy atopia ja ihottumat poissa.

Niille sokerihiirille voi olla vaikea ymmärtää, että joku ei oikeasti kaipaa mitään makeaa (makuaisti tottuu aika nopeasti.) Eli olen vaan tyytyväinen, jos asiasta ei tehdä numeroa eikä tuputeta mitään pullaa tai kakkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi