Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

71 cm vyötärö

Vierailija
06.05.2024 |

Onko liian suuri (ulkonäöllisesti)?

Onko 71cm vyötärö liian suuri?

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos pituutta on vähintään 170 cm.

Vierailija
2/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet itse omasta vyötäröstäsi? Sillä on väliä eikä muiden mielipiteillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet itse omasta vyötäröstäsi? Sillä on väliä eikä muiden mielipiteillä

Tunnen itseni välillä sopivaksi, välillä pyöreäksi, mutta minulla on kehonkuvassa ongelmia.

Vierailija
4/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule ihan pituudesta ja muista mitoista! 180cm hoikan naisen vyötärö

Vierailija
5/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuule ihan pituudesta ja muista mitoista! 180cm hoikan naisen vyötärö

Olen lyhyt.

Vierailija
6/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 74cm mitoissa 170cm/54kg. Luut näkyi kyljistä.

Vierailija
7/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet tosissasi, niin ei täältä kannatta tuollaista kysyä. Täällä pyörii jotain äänekkäitä id.iootteja, joiden mielestä naisen pitäisi sopia lipputangon taakse piiloon.

Vierailija
8/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen, pituutta 184 cm. 

Vyötärö on noin 62 cm. Tiimalasivartalo. 

Vierailija
9/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vyötärö ei saa olla yli 90cm. Eli hyvä se on! 

Miehillä taas ei saa ylittää 100cm! 

Tämä on paljon tärkeämpi kuin paino. Paino voi olla 100 kg mutta vyötärö voi silti olla 70cm

Vierailija
10/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on!

Vierailija
11/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 82cm, vaikka olen vain 165cm pitkä. En ole ylipainoinen, vartaloni on vain tämän muotoinen ja olen sinut sen kanssa. Harmittaa kaikki vuodet kun olin ahdistunut vyötäröstäni, olisinpa käyttänyt sen energian johonkin mukavampaan!

Vierailija
12/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 82cm, vaikka olen vain 165cm pitkä. En ole ylipainoinen, vartaloni on vain tämän muotoinen ja olen sinut sen kanssa. Harmittaa kaikki vuodet kun olin ahdistunut vyötäröstäni, olisinpa käyttänyt sen energian johonkin mukavampaan!

Lopeta sokerin käyttö. Vyötärösi laskee muutamassa viikossa useammalla sentillä.

Vierailija
13/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paljon tärkeämpi kuin paino. Paino voi olla 100 kg mutta vyötärö voi silti olla 70cm

Mulla on yli 90cm nykyään (tuo entinen 54/170/vy74), 170cm/68kg nykyään. Vatsa on litteämpi kuin monella muulla, mutta leveä olen edelleen. Lääkärikin mittasi, katsoi lukemaa ja katsoi mua ihmeissään ja totesi, että eipä mitään. 

Vierailija
14/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 90cm nykyään (tuo entinen 54/170/vy74), 170cm/68kg nykyään. Vatsa on litteämpi kuin monella muulla, mutta leveä olen edelleen. Lääkärikin mittasi, katsoi lukemaa ja katsoi mua ihmeissään ja totesi, että eipä mitään. 

Sinulla ilmeisesti leveät luut?

Vierailija
15/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröllä ei ole luita. Selkäranka vain. Kylkiluut ovat ylemmällä.

Se mistä vyötärö mitataan, siellä on ainoa kiinteä (luuta) selkäranka, muut suolistoa ja muita elimiä.

Vierailija
16/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos pituutta on vähintään 170 cm.

Tai enemmän kuin 171,5 cm

Vierailija
17/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mistä vyötärö mitataan, siellä on ainoa kiinteä (luuta) selkäranka, muut suolistoa ja muita elimiä.

Minun tietääkseni luuston leveys vaikuttaa myös vyötärön leveyteen. Ne luut ovat kuitenkin aika lähellä vyötäröä. Yksi syy miksi lapsilla on niin kapeat vyötäröt on juuri kapeat luut. Jossain oli joku tutkimuskin jonka perusteella lantionluut levenevät jonnekin 70v asti ja tämä näkyy myös vyötärön kasvuna.

Vierailija
18/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm/ 58 kg, vyötärö ehkä 72-73 cm. Vatsa on täysin litteä ja vatsalihakset erottuu, en ainakaan yhtään kapeampaa vyötäröä osaa kaivata. Samanlainen vyötärö oli nuorena mutta silloin ei vatsalihakset erottunu kuten nyt 45-v.

Vierailija
19/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Malleilla 90-60-90 mitat. Hoikkia kuin mitkä mutta lantio 90cm.

Sama suhteutettuna 120-90-120. 

Huonot geenit tekevät naisesta miesmäisen eli suoran. Tiimalasikroppa on naisellista.

Vierailija
20/48 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on leveät kylkiluut, niin vyötärö ei yhtäkkiä siitä pääse paljon kapenemaan. Rintsikoiden alta mitta on myös noin 90cm ja olen ihan miehisen muotoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme