Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkkujen pituudesta ym....

Vierailija
16.11.2005 |

Ostin eilen Lindexiltä farkut, extra longit. Ne on nyt niin pitkät, ettei suorina voi pitää ilman kenkien kanssa. Kenkien päälle ne laskeutuu aika kivasti, mutta melkein maahan asti. Onko ne ihan liian pitkät? Paljon ne kutistuu? Pelkään ennemmin liian lyhyitä lahkeita kuin pitkiä, mutta onkohan nämä liikaa. Paljon stretch-farkut yleensä kutistuu pesussa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä strechit ole juurikaan kutistuneet, mutta voihan sitä aina kokeilla. Lahkeiden lyhennyskin on melko helppoa, jos et itse osaa/omista ompelukonetta niin kyllä varmaan joku tuttu tekee pienestä palkkiosta.

Vierailija
2/4 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle extra longit on ainoo vaihtoehto, kun nekään ei kenkien kanssa ole ihan tarpeeksi pitkät... Ja sukkahousuja en meinaa saada mistään, kun sukkaosa loppuu aina kesken ja housuosa on kainaloissa. Olen perinyt isäni pitkäkoipisen ruumiinrakenteen eikä se kyllä ole kovin hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan käydä vaihtamassa...

Vierailija
4/4 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne farkut kitustu,ei ainakaan pituussuunnassa,ehkä heti pesun jälkeen ne saattavat tuntua kapeilta, mutt ne venyy... itse pidän tiukoista ja pitkistä lahkeista,joten en tekis niille mitään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi