Jonkun toisen kuin itsensä esittäminen.
Minua kummastuttaa seuraavanlainen asia. Tämä palsta on anonyymi eli täällä saa kukin olla juuri sellainen kuin on - ihan aito oma itsensä.
Miksi selvästi moni esittää täällä olevansa rikkaampi/laihempi/kauniimpi jne. kuin todellisuudessa onkaan? Ymmärrän, että nyky-yhteiskunnassa kilpailu on kovaa ja saattaa joutua esittämään työmaailmassa esimerkiksi pätevämpää kuin oikeasti onkaan. Miksi kuitenkaan pitää jotain roolia yllä kirjoittaessaan anonyymisti? Elävätkö nämä ihmiset 24/7 jossain mielikuvitusmaailmassa ja uskovat juttunsa itsekin todeksi?
Kommentit (3)
Minä olen opettaja ja palkkani on aika pieni. Tunnen olevani todella vähemmistöä tämän palstan raha-asoissa.
ap
Ymmärrän hupimielessä tehdyt provot, mutta tuo mielikuvituselämä menee aina yli hilseen. Minua ainakin ahdistaisi, jos olisin kahvitauon ajan esittänyt miljonääriä tai täysin ongelmatonta maailmankansalaista ja joutuisin sitten palaamaan takaisin omaan normaaliin arkiseen elämääni. Jos siis edes kuvittelisin harrastavani tällaista. En harrasta, koska täällä on helppo pysyä nimettömänä ja kertoa se totuus.
Tiedä sitten... Onko niin, että nämä ihmiset, jotka tuota harrastavat eivät ole onnellisia omassa elämässään? Se on mielestäni surullista.
varallisuuskyselyihin
ja aina saan haukut päälle, kukaan ei usko.
enkä enää niihin vastailekaan. kait se on jollekin liian kova pala, että jollain menee taloudellisesti hyvin ja voi tehdä mitä haluaa.