Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia (raskaus ja heikotus)?

Vierailija
02.03.2012 |

Söin aamulla aamupalaksi puuroa, marjoja, lasin tuoremehua ja kupin kahvia. Tunnin päästä tästä olin vähällä pyörtyä ja heikotti niin, että kädet tärisivät ja näkö sumeni. Sinnittelin hetken ja söin ruisleivän, jonka päällä kinkkua, juustoa ja suolakurkkua. Olo ei helpottanut yhtään vaan kädet tärisevät edelleen ja pyörryttää ja on todella heikko olo. Miten saisin olon normaaliksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
2/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunut alusta asti ja välillä olen pyörtynytkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin verenpaine normaali, ei erityisen alhainen.

ap

Vierailija
4/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kovin hiilihydraattipitoinen aamupala raskausaikana sai samaantapaiset oireet. Aamupalan piti olla lähes karppausruokaa. Ja annas olla, jos erehdyin jotain makeaa syömään, siitä vasta huono olo tulikin. Mutta ihan leipäkin saattoi olla liikaa. Sokerirasitus kuitenkin normaali, ei raskausdiabetestä. Jos oireita tulee uudestaan, niin suosittelen kiinnittämään huomiota aamupalan hiilarimäärään.

Vierailija
5/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään munakasta ja pekonia en pysty syömään, koska en pidä niistä. Tämä sama heikotus on kyllä usein myös lounaan tms. ruoan jälkeen. Lounas on yleensä kanaa/kalaa ja kasviksia eikä pyörrytys/heikotus lähde silläkään :-(

ap

Vierailija
6/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään munakasta ja pekonia en pysty syömään, koska en pidä niistä. Tämä sama heikotus on kyllä usein myös lounaan tms. ruoan jälkeen. Lounas on yleensä kanaa/kalaa ja kasviksia eikä pyörrytys/heikotus lähde silläkään :-(

ap

Jaa, en kyllä osaa auttaa. Itse olen tosiaan yhdistänyt tuon olon hiilihydraattien syömiseen. Erityisesti aamulla mutta jossain määrin myös muuhun aikaan päivästä. Saisitkohan neuvolasta apua...?

t. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme