Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntalisästä oli mennyt veroa 36% vaikka kotihoidontuesta menee se 20%??

Vierailija
02.03.2012 |

Miten ihmeessä tää on mahdollista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tää on mahdollista?

Vierailija
2/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kotihoidontuella tulee mätkyjä jos on veroprossa alle 20%

Mulla on monesti ollut paljon pienempiä prosentteja ja aina tullut takas rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto menee automaattisesti heille. Mutta kuntalisähän tulee kunnan kautta, eli ottaako ne nyt sitten täydet kun heille ei ole toimitettu verokorttia..! ap

Vierailija
4/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kai kukaan suunnittele verotustaan tuttujen verotuksen perusteella...

Vierailija
5/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto menee automaattisesti heille. Mutta kuntalisähän tulee kunnan kautta, eli ottaako ne nyt sitten täydet kun heille ei ole toimitettu verokorttia..! ap

Palkkakorttia ei todellakaan kannata käyttää näissä etuuksissa.

Vierailija
6/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ottavat automaattisesti isomman veroprossan, mutta saat varmasti takas jos 20% maksat veroja.

Eli ihan sama. Saat joulun alla rahaa.

Vierailija
7/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI nyt meni eri prosentti kuntalisästä? Pitäisihän niistä mennä saman prossan mukaan, eikö? Ap

Vierailija
8/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten edellinen kirjoitti, saathan sinä sitten veronpalautusta jouluksi.

Vierailija
9/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI nyt meni eri prosentti kuntalisästä? Pitäisihän niistä mennä saman prossan mukaan, eikö? Ap

niin miten ihmeessä luulet niiden tietävän prosenttisi??? Vai onko aiemmin mennyt sama ja nyt yhtäkkiä muuttui?

Veroprosenttisi kotihoidontuesta on niin suuri, että sen takia huomio kiinnittyi siihen, ainakin minulla.

Vierailija
10/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä vaiheessa verotoimistossa huomasivat, että olin alkuvuonna maksanut liikaa veroa laitettiin veroprossaksi 8% molempiin. Itse minun ei tarvinnut kuntaan ilmoitella. Ja nyt kun piti nostaa prossaa alkuvuonna, niin kelassa sanoivat että tieto menee suoraan..mutta ei sitten näköjään mennytkään. Ja mulle sopii tuo 20% oikein hyvin, tykkään saada palautuksia. Mutta tuosta kuntalisästä en halua maksaa 36 %, se on jo ihan järjettömän suuri osuus. Täytyypä siis soittaa kuntaan. Ap

Vierailija
11/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprossatietoja. Aika outoa sitten, että syksyllä tieto vaihtuneesta prosentista oli mennyt:O Noh, toimitan nyt sitten verokortin ja siinä on 15,5% verotus, ottakoot sen mukaan jatkossa. Ap.

Vierailija
12/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tarvii olla veroprosentti noin paljon. Mammat ei ymmärä että joillakin voi olla mm. myös pääomatuloja, jolloin asiotulojen veroprosentti nousee niin että se kattaa vuoden kaikki tulot.

Mitä taas tuohon alkuperäiseen kysymykseen tulee niin meidän kunnanssa myös kuntalisä tuli Kelan kautta, joten samassa maksussa samalla prosentilla tuli, mutta kunnissa on tosiaan eri käytäntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan