Voi paska, työtodistukseen oli kirjoitettu: "on omimmillaan
kahdenkeskisissä tilanteissa asiakkaan kanssa"..
Mulla siis eka, 3kk kestänyt harjoittelu sosiaalialalla. Jännitin kovasti ns. yhteiskeskusteluja, joissa oli paljon mm. sos.työntekijöitä, asiakkaita, psykologeja. Roolini oli jotenkin epäselvä, en oikein tiennyt miten harjoittelijana (opiskelijana) osallistuisin. Jännitti ihan hirveästi nuo tilanteet alussa.
Mun mielestä työjakso meni hyvin. Työtodistuksessa kehutaan myös kyllä että olen aikaansaava, tunnollinen, hoitanut työn mallikkaasti..
mutta lukee myös, että on OMIMMILLAAN kahdenkeskisissä asiakastilanteissa...
Ajatteleekohan nyt tulevat työnantajat sitten että en kykene toimimaan yhteistyössä muiden kanssa?
apua! ja sosiaaliala on kyseessä..
Kommentit (7)
En ikinä ole esitellyt harjoittelutodistuksia työnantajille.
jossa ei lue muuta kuin työaika, jos se sinua häiritsee. Tosin kun kyseessä on vain harjoittelu, niin en usko, että kannattaa siitä ottaa kovasti paineita. Omimmillaan tarkoittaa minusta, että olet parhaimmillasi. Minusta harjoittelijan rooli ei ole olla pääpuhujana isoissa neuvotteluissa ja itse näkisin tuon kommentin sellaisena, että olet ollut kaksin asiakkaan kanssa eli kyennyt myös itsenäiseen työskentelyyn. Yleensä harjoittelijat ovat työskentelyn seuraajia.
ja pyydä, että siihen kirjoitetaan, että olet omimmillas kaikkien ihmisten kanssa :)
Tuohan on sinun vahvuutesi, että olet "omimmillasi kahdenkeskisissä asiakastilanteissa". Ei siinä ole mitään väärää. Itsekin kerroit jännittäneesi yhteiskeskusteluja. Muutkin maininnat työtodistuksessasi sinusta ovat tosi hyviä. Häntä pystyyn nyt, hyvä ihminen!
Tuohan on sinun vahvuutesi, että olet "omimmillasi kahdenkeskisissä asiakastilanteissa". Ei siinä ole mitään väärää. Itsekin kerroit jännittäneesi yhteiskeskusteluja. Muutkin maininnat työtodistuksessasi sinusta ovat tosi hyviä. Häntä pystyyn nyt, hyvä ihminen!
ne työnantajat noita arvioita pahemmin edes lukevat, hyvä jos todistustakin juuri vilkaistaan. Tämä kokemus minulla ainakin on sosiaalialalta.
Kunhan tutkinto löytyy, niin haastattelussa sitten jutellaan niitä näitä. Turha panikoida tuollaista yhtä harjoittelua.