Lue keskustelun säännöt.
Saan tässä kuussa 4000€ taas, töitä ei oo tarvinnut tehdä yhtään.
Kommentit (7)
Jos kyse on pörssiosakkeista, niin eipä ole iso salkku, jos meinaat töitä tekemättä elää....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
:)
Oletko näitä julkisetalouden katstrofin aiheut-
tajia?
mutta ens kuussa taas normitulot, noin 12 000.
Mä olen luullut, että vain 1-2x vuodessa.
Olen näet vanhempainvapaalla :) Äitiysraha oli vielä paljon parempi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Töitä en ole joulun jälkeen tehnyt päivääkään. Sairaslomalla keuhkokuumeen takia.
Jos kyse on pörssiosakkeista, niin eipä ole iso salkku, jos meinaat töitä tekemättä elää....