Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käy, jos en kutsu parasta kaveriani lapsuusystävien juhliin? ov

Vierailija
01.03.2012 |

Nykyinen paras kaverini asuu ihan tässä lähellä.

Nyt olen lapsuusystävien kanssa järjestämässä viikonloppua täällä meillä ja paras ystäväni tuolta läheltä on kutsunut itsensä mukaan.

Tykkään tästä paikallisesta ystävästäni tosi paljon, ollaan hyvinkin läheisiä, mutta hän ei tunnu ymmärtävän etten halua häntä tähän porukkaan. Haluan pitää nuoruusvuoteni ja tämän nykyisen elämäni erossa toisistaan. En halua, että lähellä asuva ystäväni siis tunkee "elämääni ennen häntä".

Kellään omakohtaista kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee turhat menojaan...

Vierailija
2/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen aikuisiän kaveri yhdelle ystävälleni enkä pane ollenkaan pahakseni hänen lapsuuskavereidensa pippaloille, enhän minäkään raahaa tuota kaveriani joka paikkaan mukaan :)

Vähän tylsää tuolla tavalla tyrkyttää itseään mukaan mutta siis saisitko jotenkin vaihdettua päivää tms että uudempi kaverisi säilyttäisi kuitenkin kasvonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että illanviettonne on tarkoitettu vain vanhoille ystäville, ja vaikka haluaisitkin hänet kutsua ja nautit hänen seurastaan, muut ovat toivoneet tapaamista pelkästään vanhalla porukalla.

Vierailija
4/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että illanvietto on muistelopippalot, että teillä on teemana käydä läpi lapsuusmuistoja ja kotikylän vanhoja tuttuja ja katellaan vanhoja valokuvia ja muistellaan menneitä.

Luulis sen karkottavan uuden kamun yhdeksi illaksi, kuka jaksaa kuunella tuntemattomien ihmisten lapsuusmuistoja :)

Vierailija
5/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap ei ole ollut pokkaa sanoa kaverillesi että haluat viettää viikonlopun vain tämän lapsuuden ystäväsi kanssa siinä vaiheessa kun hän "kutsui itsensä mukaan" niin olet aika ikävä ihminen jos jälkeenpäin sen kiellät. Ehkä kaverisi ei ole tunkemassa entiseen elämääsi, kuten sinä sen koet vaan vilpittömän kiinnostunut tapaamaan ihmisiä sinun menneisyydestäsi koska sinä olet heistä hänelle kertonut. Miksi sä et halua että sun vanhat kaverit ja uudet kaverit tapaavat? Musta ainakin on kiva että menneisyyden ja nykyisyyden kaverit tuntee toisensa, mutta ei mulle silti ole mikään ongelma sanoa mun parhaalle kaverille että me vietetään esim ala-astekavereitten kesken iltaa tai että meillä on "lukiomeiningit lukioporukan kanssa".

POintti siis kuitenkin oli se, että sä olisit voinut sanoa siinä vaiheessa kun kaverisi itsensä kutsui mukaan että viikonloppu on varattu vaan sun ja sun lapsuudenystävän jutuille, mutta et sitä tehnyt vaan ilmeisesti hyväksyit kaverisi itsensä kutsumisen. On loukkaavaa kyllä jos jälkikäteen sen perut.

Nykyinen paras kaverini asuu ihan tässä lähellä.

Nyt olen lapsuusystävien kanssa järjestämässä viikonloppua täällä meillä ja paras ystäväni tuolta läheltä on kutsunut itsensä mukaan.

Tykkään tästä paikallisesta ystävästäni tosi paljon, ollaan hyvinkin läheisiä, mutta hän ei tunnu ymmärtävän etten halua häntä tähän porukkaan. Haluan pitää nuoruusvuoteni ja tämän nykyisen elämäni erossa toisistaan. En halua, että lähellä asuva ystäväni siis tunkee "elämääni ennen häntä".

Kellään omakohtaista kokemusta?