Luokittele mut äitinä!
Muutama fakta äitiydestäni. Yksi leikki-ikäinen löytyy ja toinen tulossa.
- imetykseen suhtaudun myönteisesti, ja olen sinnikkäästi selättänyt yli 3kk kestäneet imetysvaikeudet esikoisen kanssa ja imettänyt häntä reilun vuoden kunnes itse vieroittautui
- kestovaippailuun suhtaudun myönteisti, mutta osoittautui että olin liian mukavuudenhaluinen jaksaakseni sitä esikoisen kanssa
- potta- ja syömisharjoittelut ovat menneet hitaasti omalla painollaan, luotan ennemminkin siihen että kyllä se joskus oppii
- kaikenlaiset vierottautumiset ovat menneet lapsen oman tahdon mukaan
- nukkuu edelleen perhepetissä koska se on minusta ihanaa, nukkui pitkään omassa huoneessaan mutta nyt olen lepsahtanut perhepetiin, koska sinne lapsi aina könyää
- olen todella tarkka ja minun on vaikea antaa lastani hoitoon muille, ainakaan sellaisille jotka eivät itse ole tarkkoja
- lapsi on kotihoidossa ja puuhaamme 7pv viikossa kaikenlaista perheenä ja kahdestaan lapsen kanssa. omat menot ovat vähäiset, mutta ei haittaa!
- teen kotiruokaa mutta purkit menevät, herkkuja saa syödä, ei haittaa sekään.
PIstä nimilappu äitiydelleni, kiitos!
Kommentit (3)
vain yksi kohta ei sopinut minuun eli eka.Mulla ei ole vielä leikki-ikäistä vaan reilusti alle kaksivuotias.
jolla voi aikanaan olla vaikeuksia rajojen laittamisessa mutta toisaalta lapset saavat hellyyttä ja olla lapsia, toisaalta olet vaarassa suorittaa äitiyttä jos olet liian tarkka etkä koskaan pysty irrottautumaan lapsesta.