Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on edessäni ensimmäisten silmälasien hankinta. Osaisitko neuvoa, että mikä liike olisi hyvä?

Vierailija
01.03.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen pieneen paikalliseen yritykseen.

Instruun petyin, vuosia sitten ostin lasit ja olivat laittaneet väärinpäin linssit, eli oikeassa silmässä oli vasempaan kuulunut linssi. Eivät uskoneet kun sanoin, että nämä tuntuu ihan omituiselta, kaikki vääristyneet. Oli kuulemma tottumiskysymys. Eivät tutkineet linssejä, joten tilanne huomattiin vasta seuraavan kerran uusiessani silmälaseja. Ikinä en enää Instuun mene.

Vierailija
2/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin useammassa katsomassa mallit ja kysyisin aina samat kysymykset. Sitten sinne, mikä tuntui asiantuntevimmalta ja/tai jossa paras tarjous.

Kun kyseessä on ekat lasit, niin tehoja on aika vähän, näet siis miten sangat sopivat jne. eli näihin palveluihin ei tarvitse kiinnittää huomiota. Meikäläinen nimittäin tarvitsee palvelun, jossa otetaan kuvia sangat päässä ja ne saa sitten lasit päässä katsoa. Kas kun muuten pitää kurkkia peiliä viiden sentin etäisyydeltä nähdäkseen tarkasti eikä kokonaisuutta siitä oikein enää erota.... No, sinun ei varmaan tarvitse näistä asioista välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijät ovat erittäin motivoituneita työhönsä. Heillä on myös viimeisimmät trendit hallussa ja erinomaiset optikot käytössä.

Jos olet s-asiakas, saat myös bonuksen.

Ja mikäli tuotteessa on jotain vikaa, se korvataan sinulle erittäin hyvin (samoin jos toimituksessa olisi jokin ongelma.)

Vierailija
4/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipputarjouksia jatkuvasti ja laatu ok. Kiva, kun voi esim. Instrun yksien lasien hintaa halvemmalla laittaa vaikka neljät erilaiset rillit. Yksillä ei kyllä pärjääkään: pakko olla eri pukeutumiseen vaihtoehtoja.

Vierailija
5/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso missä on hyvä tarjous ja laadukkaat sangat ja linssit. Ot apaperille tarjoukset. Vertaa linssit ja mitä saat siihen hintaan. Ota mahdollisimman hyvät ja kaikki "käsittelyt" heijastamattomuus on must. Sangoissa on hyvä tarkastaa se sarana. Itse kun käytän metallisankoja en muita huoli kuin niitä, joissa on jousi.

Laatueroja on valtavasti. Elä osta halvimpia sankoja vain hinnan takia.

Vierailija
6/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lasit 13-vuotiaasta asti. Nyt olen 50. Paras liike on ollut Specsavers. Hinta-laatu -suhde kohdallaan. Ja optikko osasi katsoa toiveitteni mukaan sankoja, kokeiltiin kymmenkunta ja siitä aina vähennettiin, kunnes jäljelle jäi kahdet.

Vierailija
7/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt silmälääkärissä? Ensimmäisiä laseja hankkiessa kannattaisi ensin käydä silmälääkärissä. Siellä saa silmälasireseptin samalla kun tutkitaan, ettei näön huononemiseen liity mitään sairautta.

Vierailija
8/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen pieneen paikalliseen yritykseen.

Instruun petyin, vuosia sitten ostin lasit ja olivat laittaneet väärinpäin linssit, eli oikeassa silmässä oli vasempaan kuulunut linssi. Eivät uskoneet kun sanoin, että nämä tuntuu ihan omituiselta, kaikki vääristyneet. Oli kuulemma tottumiskysymys. Eivät tutkineet linssejä, joten tilanne huomattiin vasta seuraavan kerran uusiessani silmälaseja. Ikinä en enää Instuun mene.

Väärin päin hiontaa sattuu joka paikassa ja ei kerro mitään liikkeen ammattitaidosta. Siinä mokattiin, kun eivät voimakkuuksia tarkastattu linsseistä kun valitit asiasta. Ihmettelen kyllä, koska tarkastaminen vie puoli minuuttia harjoittelijaltakin.

Vierailija
9/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ovat tehneet linssit väärin. Antoivat ymmärtää, että olen hankala asiakas. Onneksi olin sitkeä. Asia tutkittiin viimein oikein kunnolla ja hups - aivan väärät linssit oli laseissa. Viimein myönsivät virheensä ja sain hinnanalennustakin. Mutta pitkään jouduin kärsimään päänsärystä ja käymään useasti Instrussa ennen, kuin asia selvisi.

Enää meille ei Instrun laseja hankita vaikka liike on tuossa kulman takana.

Vierailija
10/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cazzosta tuli olo että ensisijaisesti halusivat myydä minulle mahdollisimman kallista ja paljon. En voinut luottaa siihen mitä väittivät minun tarvitsevan. En ostanut mitään.

Instursta ja Nisseniltä sain luotettavaa neuvontaa, oli ihan ok että sanoin että en missään tapauksessa pysty maksamaan niin paljon kuin parhaat lasit maksaisivat joten tyydyn "välttävään".

Nissen oli halvempi paikka. Oli myös vähemmän jonoa ja odottelua. Oikein hyvä palvelu ja edullisimmasta päästä noita optikkoliikkeitä.

Vierailija
11/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on siis 30 vuoden silmälasien käyttö. SpecSaversilta olen viimeksi ostanut. Siellä on kauniita kehyksiä, mutta laatu on ollut heikkoa.

Instrun lasit taas ei koskaan istu minun kasvoihini, en tiedä mistä johtuu.

Vierailija
12/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unioninkadulla. suosittelen lämpimästi usean vuoden kokemuksella

Vierailija
13/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät leikkauksen hinnan nopeesti takas ja saat haukan katseen joka toimii myös yöllä kun rillit on ties missä, voit käyttää aurinkolaseja ym. ym. ym.

Vierailija
14/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta sopiva, myyjät asiantuntevia ja palvelu hyvää. Ja koska silmälasit on kuitenkin hyvä uusia vähintään parin vuoden välein, ainakin mun käytössä rillit on kestäny aivan hyvänä sen ajan. Ja mä en kohtele lasejani mitenkään hyvin :)

Vierailija
15/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on ollu ongelmia, ekana ne linssit on tutkittu, sehän on se helpoin konsti mistä aletaan purkaa pakettia, ettei vika ole linsseissä ja sitten aletaan miettiä muuta.

Olen saanut monet uudet linssitkin, vaikka vika ei ole ollutkaan linssissä, vaan vahvuuksissa.

Minusta tutkimus ja lasit kannattaa tehdä samassa liikkeessä. Jos ei sitten nääkkään niillä laseilla kunnolla, ovat kyllä höylisti vaihtaneet vahvuudetkin linsseihin, ilmaiseksi.

Vierailija
16/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten oletan, ettei sulla ole kovin heikko näkö etkä tarvitse monitehoja. Ottaisin sieltä, mistä löytäisin mieleiset ja halvimmat. En ole huomannut kovin suuria eroja.

Vierailija
17/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttia tuohon että ekat lasit ei kovin vahvat, mulla oli ainakin jo ekat lasit -4,50/-2,50 eli en tosiaan nähnnyt juuri mitään.. mut eihän sitä sillon tajunnu ku vähitellen huononi :(

itse oon ollu tyytyväisin specsaversiin ja tähtioptikkon, tosin nykyään olen siirtynyt tilaamaan lasit netistä (favoptic) hinnan takia.

Vierailija
18/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielstäni perhaat, itse en muita suostu käyttämään, ovat Zeissin ja Essilorin linssit. Mikä tahansa liike, joka on saanut näiden linssien edustuksen itselleen, on hyvä. Silmäasema on niistä laajin.7

Vierailija
19/19 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kahdeista laseista. Pinta menee sameaksi vaikka peset oikeilla aineilla ja välineillä. Laseja jouduin odottamaan 5 viikkoa. Alkoivat löytymään kun uhkasin poliisilla(ennakkomaksu. En suosittele. Instrusta viimeiset ja olen ollut tyytyväinen. Säätävät lasit kohdalleen ilmaiseksi myös oston jälkeen kauppareissulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä