Lue keskustelun säännöt.
++++Ensikoiden keskiviikko! =)++++
Kommentit (22)
Mie pääsin 2+:sta tälle puolelle vasta nyt :) sori leidit.
Miulla menossa kp 15/27-28, sama kun eilen, kun laskin vahingossa väärin :D. Viimeset lapsentekopupuilut harjotettiin tänään ja nyt odotellaan tulosta. Join lasin punaviiniäkin, jos vaikka kiinnittys paremmin, nyt tarvitaan tarrasukkia oikein laatikkokaupalla !!!!
Paljon plussaenergiaa sitä tarvitseville ++++++++++++
tarrasukkia ovuloiville ja pesäpallomaila tädin yllättämille :D Öitä!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli kyllä parempi mieli kun lueskelin nuita teidän lohdutteluja :) kiitoksia, kiitoksia, kiitoksia ja KIITOKSIA :) mutta alkoi muutenki taas vähän parempi mieli kun kävin katsomassa asuntoa, jonne muutan kahden viikon kuluttua! ainaki pääsee täältä ikivanhasta opiskelija-asuntolasta poies. Sen turvin ajattelinkin sitten sinnitellä ensi kevään.
mooli-kulta: olen nyt tosiaankin KESKELLÄ suomea ja rovaniemi olisi HUOMATTAVASTI lähempänä omaa kotia, ja sieltä voisikin löytyä melkein samaa kuin nyt opiskelen. Mutta kun en tosiaankaan tiedä että onko tämä minun ala.. vai johtuuko ahistus vain välimatkasta? välimatka saa asiat aina tuntumaan kaks kertaa pahemmilta.. :( Mielessä vähän kyllä vilahtelee mahdollisuus yliopistoelämän hylkäämisestä ja siirtyä kokonaan ammattikorkeaan. Nämä on vaikeita asioita.. :(
mutta nyt iloisempiin juttuihin:
Olin kokonaan unohtanut toivottaa uudet kanssa-siskot tervetulleiksi veikeään seuraan!! (nikit on kyllä jo unohtunut..anteeksi)
ja täällä siirrytään tuota pikaa kp26:een :) saas nähdä, oliko teroissa minkälainen vaikutus :) oireita senkun tulee lisää: valkovuoto on huomattavasti lisääntynyt, rinnat alkanut aristamaan jo pikku hiljaa ja ennen kaikkea tämä mielialanvaihtelu :) joten älkää yllättykö kun yhdessä hetkessä märsyän ja toisessa olen taas iloinen kuin pupujussi :) valkovuodon lisääntymisen huomasi myös silloin kokeissa käydessäni. Samalla kun otettiin myös PAPA-koe, ja emätintä piti aivan puhdistaa valkkarista että näyte saatiin otettua. Ja niin ei ole ikinä käynyt mulle. olen olemassa yleensäkin melko kuiva kapistus.. :)
niinpä nyt pitää unohtaa kaikki typerät koulujutut ja keskittyä olennaiseen eli mahdolliseen masu-asukkiin :)
Kaikille muille ++++++++++++++++++TUULIA!!!!
Ja Q, muista että raivokohtaukset johtuvat ainoastaan clomeista ;)
Kaksosia edeelleen innolla toivoen
fio