Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Clearbluen uudesta testistä?

17.10.2006 |

Testasin eilen illalla ja mielestäni testi näytti negaa. Aamulla kuitenkin huomasin että miinusviivan alle oli ilmestynyt hailakkahailakka pystyviiva. Kuitenkin testissä sanotaan että yli 10 minuutin kuluttua tapahtuvilla muutoksilla ei ole merkitystä. Tosin en ole varma oliko viiva siinä illallakin annetussa aika rajassa vai ei, koska valaistus veskissä ei ole paras mahdollinen. Menkkoja kroppani on tehnyt yli viikon mutta vuotoa ei tule. Viime viikolla tein 2 apteekin omaa raskaustestiä jotka molemmat näyttivät negaa. Olisiko tästä nyt pääteltävä, että nega se on ja upottava suohon? =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä testiä jossa testipää värjäytyy vaaleanpunaiseksi ja jossa isompaan ruutuun piirtyy " -" tai " +" .

Vierailija
2/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tuolla samaisella testillä kp28/29-34 haalean haalean haamun, se kyllä tuli ihan testiajan sisällä, mutta oli vaikea päätellä oliko viivanpaikka vai oikea viiva. Avasin testin niin siitä näkyi, että myös pystyviivassa oli sinistä väriä :) Ja sitten kp31 samaisella testillä tuli myös vahva pystyviiva :) Eli minulla tuo haalea haamu tarkoitti plussaa. Kannattaa varmaan uusia testi, eikä katsoa enää testiajan jälkeen, koska tulos ei ole silloin varma, vaikka saattaahan se olla plussakin. Mulla se haalea viiva näkyi siinä jonkin aikaa, mutta sitten koko tetsi muuttui ihan keltaseks..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyviiva hyvin ohut, kuin kynän jälki?

Mulle tuli viimekierrossa kahteen ClearBlueen testausajan jälkeen tällainen haamu jossa selvästi sinistä väriä. Yhdessä aikaisemmassa kierrossa samoin. Raskaana en ollut, mutta toivottavasti sulla se tarkottais jotain. Peukkuja!

Vierailija
4/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen reuna on selkeämmin sininen, mutta kyllä se palkkina kuitenkin kokonaisuudessaa näkyy. Mutta kylläkai se on uskottava että on nega... =(

Vierailija
5/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testailin tänä aamuna kyseisellä testillä! Jätti toimimatta mokoma - ei siis ilmestynyt sitä kontrolliviivaa. Oli ilmeisesti liian vaikea testi mulle ;) En osaa edes tikkuun pissiä oikein :D Vaihdan johonkin toiseen huomisaamuksi - eli apteekireissu vielä edessä, jollei täti yllätä ennen sitä.

Vierailija
6/6 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vuoto alkoi. Se siitä. Pitäis varmaan soitella Väestöliittoon ja varata aika lapsettomuuspolille. Johan tässä on esikon jälkeen 3 vuotta odoteltu uutta raskautta.