Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavaperhe lähtee Thaimaaseen. Huoh.

Vierailija
01.03.2012 |

Kysyin, että jokos te ensi viikolla lähdette Thaimaahan. Vastaus oli, että joo, kohta lähdetään ThaimaaSEEN. AAAAAAAAAAAA!!!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Thaimaahan.

Pilkunnussiminenkin on kivaa, varsinkin silloin, kun kateus matkasta iskee.

Vierailija
2/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että maahan ei maaseen... vai sanotaanko sitä sitten myös kaukomaaseen eikä kaukomaahan... tai ihan mihin vaan mikä loppuu sanaan maa, itämaaseen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että maahan ei maaseen... vai sanotaanko sitä sitten myös kaukomaaseen eikä kaukomaahan... tai ihan mihin vaan mikä loppuu sanaan maa, itämaaseen =)

Olen myös ajatellut että jaa, itämaaseen, kaukomaaseen ei kuulosta kovin hyvältä.

t.ap, joka on vittumainen ihminen ja lähtee kolmen viikon päästä Australiaan että se siitä kateudesta =)

Vierailija
5/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö hankkia elämä??

Vierailija
6/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut että jaa, itämaaseen, kaukomaaseen ei kuulosta kovin hyvältä.

t.ap, joka on vittumainen ihminen ja lähtee kolmen viikon päästä Australiaan että se siitä kateudesta =)

tai sitten tosiaan olet vain vittumainen, kun pitää panetella pöllöpalstalla tuttavia.

Vierailija
7/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneks te sentään lähdette australiAAN, ettekä esim australiaaSEEN tai australiaaHAN...

Hyvää reissua teille!

T: kateellinen kun ei itellä varaa lähtee minnekään...

Vierailija
8/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin ääliö porukaa ettei ne ymmärrä msitä puhutaan jos ei ole pilkulleen oikein.

Vierailija
9/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun te lähdette oikein AUSTRALIAAN, ettekä vaan johonkin turistirysä thaimaaHAN.

Olisit vaan hehkuttanu sille sitä teidän reissua vaikkei se siitä mitään kysynytkään....

Vierailija
10/10 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on semmoinen murrejuttu, että saa ihan luvalla väärin. Teki varmaan niin sinua kiusatakseen =)