Tuttavaperhe lähtee Thaimaaseen. Huoh.
Kysyin, että jokos te ensi viikolla lähdette Thaimaahan. Vastaus oli, että joo, kohta lähdetään ThaimaaSEEN. AAAAAAAAAAAA!!!!!!
Kommentit (10)
Mä luulin että maahan ei maaseen... vai sanotaanko sitä sitten myös kaukomaaseen eikä kaukomaahan... tai ihan mihin vaan mikä loppuu sanaan maa, itämaaseen =)
Mä luulin että maahan ei maaseen... vai sanotaanko sitä sitten myös kaukomaaseen eikä kaukomaahan... tai ihan mihin vaan mikä loppuu sanaan maa, itämaaseen =)
Olen myös ajatellut että jaa, itämaaseen, kaukomaaseen ei kuulosta kovin hyvältä.
t.ap, joka on vittumainen ihminen ja lähtee kolmen viikon päästä Australiaan että se siitä kateudesta =)
Olen myös ajatellut että jaa, itämaaseen, kaukomaaseen ei kuulosta kovin hyvältä.
t.ap, joka on vittumainen ihminen ja lähtee kolmen viikon päästä Australiaan että se siitä kateudesta =)
tai sitten tosiaan olet vain vittumainen, kun pitää panetella pöllöpalstalla tuttavia.
Ja onneks te sentään lähdette australiAAN, ettekä esim australiaaSEEN tai australiaaHAN...
Hyvää reissua teille!
T: kateellinen kun ei itellä varaa lähtee minnekään...
Täällä on niin ääliö porukaa ettei ne ymmärrä msitä puhutaan jos ei ole pilkulleen oikein.
kun te lähdette oikein AUSTRALIAAN, ettekä vaan johonkin turistirysä thaimaaHAN.
Olisit vaan hehkuttanu sille sitä teidän reissua vaikkei se siitä mitään kysynytkään....
se on semmoinen murrejuttu, että saa ihan luvalla väärin. Teki varmaan niin sinua kiusatakseen =)
tai Thaimaahan.
Pilkunnussiminenkin on kivaa, varsinkin silloin, kun kateus matkasta iskee.