>^_^< Kesäkertut keskiviikkona!
Hiiohoi!
Kommentit (29)
Ultrasta kotiuduttu!
Ja voi kun on olo hyvä.
Eli ultrassa näkyi täysin viikkoja (10+4) vastaava sikiö (36 mm), ja sydän väpätti hurjaa vauhtia. Äärettömän helpottunut olo!
Kiitos vielä kaikille.
Rianna: Käyn Seinäjoella
S@N: se lasketaan näin:9+0 - 9+6 :)
UNISTA: mäkin näin eilen (siis viime yönä) hassua unta...
olin siinä raskaana ja sit synnytin...synnytys oli yli helppo :se vaan tuli ulos :D ja sit brassailin kaikille vastaan tulijoille jossain kaupungilla että: hei mä oon synnyttänyt just 3 tuntii sitten eikä tunnu missään :))
ihan hassuja unia :) voiku oliskin noin helppoa toi synnytys
tänään pääsin pitkästä aikaa punttikselle kun ei ollu niin paha ällötys, tosin vähän tuli kakoiltua siellä mut ei pahasti.
maha pömpöttää ihan mielettömästi aina iltasin...mikähän tuonkin aiheuttaa?? ilmako?
no nyt pitää mennä laittamaan iltapuurot tytöille...vois kai sitä itekkin yrittää jotain napsia tuolta :)
huomiseen!
krisse +janina-02,mimosa-04 +masu♥ rv9+3
Mulla kans maha pullottaa tosi paljon aina illalla. Turvotusta siis on. Kyllä alavatsa jo aamulla hieman pömpöttää. Varmasti olen ainoa joka sen huomaa, mutta kyllähän sitä oman kroppansa tuntee.
Pari päivää on ollut helpompaa tuon pahan olon kanssa. Olen syönyt tunnin välein jotain. (1/4 rinkeliä tai puolikkaan hapankorpun) Sillä pysyy verensokerit kohdallaan.
Väsymys tuntuu kovalta. Työpäivän jälkeen on pakko mennä sohvalle makaamaan kun on puhti ihan pois. Eilen sain tarmopuuskan ja siivosin, onneksi sitä ei tarvitse tehdä vähään aikaan. Huomenna olisi mukava 7.30-19 päivä. Voipi hieman väsyttää kun kotiin pääsee.
Olen näyttänyt ihan fiiliksessä eilistä ultrakuvaa kaikille. On se niin ihana se oma vauveli. Seuraava ultra on kolmen viikon päästä. Nyt ei oo enää niin paniikkii sitä odotellessa kun tietää, että kaikki on hyvin.
Ei kun mukavat päivän jatkot kaikille!
T: Tytteli-83 rv 10+0
Minäkin taas täällä, vaikka hermoilen edelleen kovasti tuon pikkuisen olemassa oloa. Pahaolo on kyllä onneksi helpottanut teillä muillakin, että ei kai se välttämättä ole paha merkki. Välillä mahassa tuntuu kipuiluja, muttei mitään kummempaa. Väsymys vaivaa edelleen ja on lähes tappavaa... Olis jo maanantai, niin pääsis sinne neuvolaan. Tosin jos ei sydänäänet kuulu, niin en tiedä onko tuolla neuvolassa ultraa, jolla asia voidaan varmistaa. Ollaan vasta muutettu paikkakunnalle, enkä tiedä löytyykö sieltä sellaista vempainta.
Mrs. Marple: On varmaan tosi helpottavaa saada tuo tieto, että mahassa kasvaa oikeasti jotain ja että kaikki on hyvin! :)
Krisse: Mulla kans maha on illalla ihan turvoksissa. Ilmaa kyllä on mahassa, mutten usko sen ihan pelkästään ilmasta johtuvan. Aamulla maha on taas niin pieni, että alan epäillä koko raskautta... Argh! On tämä epätietoisuus hankalaa...
Mutta nyt lähden hermoilemaan jonnekin muualle! ;)
mirju 9+3
Juuri kotiuduttiin uimasta tytön kanssa. Järkyttävän huono olo tuli saunomisesta....
Tänään tuli äitipolilta kutsu np-ultraan. Se on ens kuun viides päivä. Kävin yksityisellä alkuraskauden ultrassa pari viikkoa sitten.
Mulla ei housut vielä purista, mutta rintsikat kylläkin. Mieskin eilen illalla " ihasteli" , että onpa nää sun tissit täyteläiset. Ja niin arat. Esikoista odottaessa tisseille ei tapahtunut koko raskausaikana mitään. Eipä kyllä sitten tullut maitoakaan juuri yhtään. Jos tämä nyt sitten enteilisi sitä, että tällä kertaa imetyskin sujuisi hiukan paremmin ( toivottavasti ).
Mielialavaihtelut ovat kyllä melkoisia. Ihan hetkessä saa itsensä raivon valtaa, vaikka noin sekuntti sitten kaikki oli niin ihanaa... Voi perhe parka!!!
Nyt jääkaapille, jotta kuvotus helpottaisi.
rv 8 + 6 ja tyttö 11/01
Vihdoin siis tänään pääsin alkuraskauden ultraan ja siellä oli täysin viikkoja vastaava sikiö oikeassa paikassa ja sydän sykki vimmatusti! Voi miten ihanaa!
Kyllä tuli vähän hassu olo kun lääkäri selitti siinä, että joo syke näkyy ja ihan normaalilta näyttää raskaus, ihan kun olisi jutellut jollekin muulle, en oikeen käsittänyt kai koko asiaa siinä vaan makoilin rauhallisena.
Nyt pitää yrittää vähitellen tajuta, että mahassa on oikeasti pieni ihmisen alku ja voisin ehkä nauttiakin tästä raskaudesta, yrittää ainakin :)
Mukavaa iltaa kertuille!
- pilvissä leijaileva Salzu, tyttö 01/04, km 06/05 ja masuasukki rv 8+3
Sanoit että sulla la 1.6. ja vkoja 10+6.
Mulla on nlan mukaan vkoja tasan 11 ja la 7.6. Mitenhän ne oikeen laskee näitä? Mulla on kans np-ultra (ja samalla eka ultra) ens tiistaina. Jännittää.
M 11+0
Pääsin Irinjan tokan viestin kohalle ja johan selkis! Kun piti käydä jo kalenteria laskemaan, että häh... :)))))
Salzu: