Miehen seksi riittää siihen asti, mihin käsillä yltää kun ei nosta päätä tyynystä
Ei jaksa enää. Meidän seksi on ihan kamalaa. Mies sohii sinne minne käsillä yltää kun on pää tyynyssä. Ei pussaa, ei anna suuseksiä kuin ehkä kerran kahdessa kuussa. Meillä on arsenaali leluja, joita käytetään mun toiveesta. Kertaakaan muutamaan vuoteen mies ei ole noussut sängystä esim. pussailemaan mun mahaa tai reisiä, vaikka olen toivonut. Mä kyllä otan suihin, nuolen, pussaan ja olen valmis vaikka mihin. Meillä oli parin vuoden kylmä kausi, kun en jaksanut enää seksiä samassa asennossa. Esileikki on sitä, että mies puristelee mun tissejä ja räplää pillua sormillaan. Siinä kaikki. Mä taas tykkään pussailla miestä joka paikkaan, nuolla ja ottaa suihin, hieroa, sanoa kauniita sanoja jne.
Onko pakko jaksaa? Vai voinko siirtyä alakertaan nukkumaan tai sanoa että nyt riitti?
Kommentit (6)
Kokeiltu on. Suihkussa saippuavaahdon kanssa on vähän enemmän vipinää, mutta siinä se on. Vähän räpellystä ja äkkiä muna sisään.
saada seksi ulos makuuhuoneesta. Keittiönpöydälle, sohvalle ihan minne vaan muualle.
jos toinen ei anna vaan haluaa koko ajan vaan vastaanottaa niin seksi alkaa pidemmän päälle maistumaan puulta, eikä enää huvita edes tehdä aloitetta.
kun sä teet kaikki työt. On siis varmaan laiska muutenkin? Tämä ei siis oo sun vika, mutta sanon vaan ettei tuo lopu niin kauan kuin hän saa mitä haluaa, mutta sinä et. Miehelle riittää muna sisään ja lasti on irti. Sehän saa mitä tarttee! Sulle se ei riitä, mutta tyydyt tuohon. Nyt kova kovaa vasten, mies ei siis saa ollenkaan jos et sinäkin saa! Hommaa rakastaja, jos ei oma mies saa mitään aikaan. Tai ota ero. Mutta varoita näistä molemmista etukäteen.
On asioita, jotka ovat parempia yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ja seksi on yksi niistä asioista.
saada seksi ulos makuuhuoneesta. Keittiönpöydälle, sohvalle ihan minne vaan muualle.
jos toinen ei anna vaan haluaa koko ajan vaan vastaanottaa niin seksi alkaa pidemmän päälle maistumaan puulta, eikä enää huvita edes tehdä aloitetta.
Meillä vaimo on juuri samanlainen kuin kuvaamasi mies ja minulla sama ajatusmaailma kuin sinulla. Pitäisi tarkemmin miettiä valintoja...
Mä olen nainen parhaassa iässä ja koen seksin suurena seikkailuna, mutta mies on ku naulattu selälleen sänkyyn. Haluaisin kokeilla vaikka mitä, mutta olisin tyytyväinen perusseksiinkin, kunhan mies olisi edes vähän aktiivinen. Ottaa kyllä mielellään mun palvelut vastaan (peppuleikit sun muut), mutta ei anna mitään. Kauan olen jaksanut katsoa, mutta tämän aamun sessio sai kamelin selän katkeamaan. Nukuin vasemmalla kyljelläni ja mies tuli mun taakse. Tunsin kun hänellä alkoi stondata. Sitten pari puristusta mun tisseistä, mun oikeasta jalasta kiinni ja ns. X-asentoon, missä me harrastetaan seksiä 99% kerroista. Sanoin heti alkuunsa miehelle, että mä en saa, kun ei ollut lämmitelty yhtään eikä mitään fiilistä. Ei haitannut menoa. Mies ruikkasi lastinsa mun sisään ja se oli siinä.
Voi perse, sanon minä.