Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten seksikokeilut....

Vierailija
29.02.2012 |

Tuli vain mieleen kun itse nyt eksyin lukemaan tuota Kolmas pyörä-blogia, ja siinä tyttö/nainen

kirjoittaa

"Näiden seurustelukokeilujen jälkeen huomatessani ettei ne toimi mun kohdalla niinkun haluiaisin, aloin potemaan suurta sitoutumiskammoa ja aina tavatessani jätkän jonka kanssa jollain tasolla synkkas ja tapailtiin, jossain vaiheessa aloin ahdistua mielettömästi jätkän kertoessa suuremmista tunteistaan ja halustaan ryhtyä mun poikaystäväks. Ne päätty aina siihen, että pistin jutun kylmästi poikki. En vaan yksinkertaisesti halunnut vastakkaisesta sukupuolesta mitään muutakun hetken huumaa, hauskanpitoa ja seksiä.

Seksisuhteita on taas ollut enemmänkin, koska ne toimi mun kohdalla aina niin kauan kun molemmat osapuolet tiedostivat, ettei kyseessä ollut tai tulisi olemaan mikään vuosisadan rakkaustarina, vaan puhtaasti kahden ihmisen luonnollisista tarpeista ja niiden täyttämisestä."

Kirjoittaja on kuitenkin tavannut miehen 15vuotiaana...

Että onko nykyään kovinkin yleistä että seksi ja seurustelu tulee ennen 15v kuvaan tuolla tavalla?

Haluatteko ajatella että ei teidän lapset ainakaan mitään sellaista touhuile ennenkuin täyttävät 16v?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omat muksut ei suhtautuisi seksiin kovin kevyesti....

Vierailija
2/3 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teinillä voi olla seksielämä jos on siihen valmis ja voi suhtautua asiaan järkevästi.

Anoppi sai 16- vuotiaana esikoisensa ja mani presidentin luvalla naimisiin. Minusta osoittaa häneltä suurta vastuuta.

Jos lapseni tirskuu kun puhutaan seksistä niin ei ole valmis seksiin.

Jos taas pystyy miettimään ehkäisyn ja tajuaa että voi tulla raskaaksi ja mitä sitten valitseekaan niin silloin asia on eri.

Mikä minä olen päättämään että lapseni on valmis seksiin 300 päivää aikaisemmin tai myöhemmin jos lapsi on teini ja suhtautuu seksiin järkevästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-15v on kyllä vielä lapsi, vaikka teini olisikin oikeampi sana. Inhottavaa kun lukee palstoilta 12-15vuotiaiden tilityksiä panoista jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan