Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idols-Agnesilla 7-v. lapsi Puolassa (www.iltalehti.fi)

Vierailija
16.11.2005 |

Isoäidin hoivissa....

Enpä olisi uskonut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei oikeastaan ihminen ollenkaa.

Antakaa palaa mammat, sen te osaatte!

Vierailija
2/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut huomata aiempaa " haukkumisketjua" ;)

Kyse ei ole huonommuudesta, vaan siitä, miten ihmisten käsitykset toisesta ihmisestä muuttuvat, kun tietoa tulee lisää.

Hennan nenää saa kyllä arvostella ja siitä tehdä ketjuja, koska hän on itse tullut julkisuuteen, mutta Agnesin lapsenhylkäystä ei... Näinkö? Kovin on kummallista. Nenäähän ei ole itse valittu, mutta käyttäytyminen kyllä.

Olet upea mielipidepoliisi, numero 2! Sinun kaltaisiasi lisää, niin maailma on entistä helvetillisempi paikka elää. Kumma että sinulla saa olla tyrmäävä mielipide, muilla ei... Katsopa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavimaissa on aika yleistä että isoäidit hoitavat lapset. Agneskin varmaan 20 vuoden kuluttua hoitaa tyttärensä lasta.

Vierailija
4/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Slaavimaissa on aika yleistä että isoäidit hoitavat lapset. Agneskin varmaan 20 vuoden kuluttua hoitaa tyttärensä lasta.

Vierailija
5/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein isovanhemmat asuvat lastensa perheissä ja tavallaan ansaitsevat " ylläpitonsa" hoitamalla perheen lapset. Isä ja äiti joutuvat olemaan ison osan ajastaan töissä, että saavat raavittua elatuksen koko perheelle, mummot ja taatat mukaan lukien. Lapsen elämä on usein hyvin rikasta vaikka fyysiset olot ovatkin köyhät.

Kaikkialla ei kuulkaa ole asiat yhtä hyvin kuin meillä täällä pohjolassa. Kulttuerojakin on ja ne ovat ihan hyväksyttäviä. Ei kauhiasti kannattaisi repostella ihan vieraiden ihmisten elämää, kun siitä ei todellisuudessa mitään tiedä. Iltalehti ei nyt ole mikään absoluuttisen totuuden lähde. Enkä muuten ymmärrä miten lapsi voi vaikuttaa jonkun esiintymis- tai laulutaitoihin yht' äkkiä!

Vierailija
6/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä mitä tämänkään tarinan takana on..

voipi olla että äiti nimenomaan on katsonut lapsen elämälle turvallisemmaksi tehdä näin ja kuten täällä sanottua ei kai noissa maissa ole mikään outokaan järjestely

Vierailija
7/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan vähän katkaista sitä napanouraa.

Minä olen ollut lapsistani erossa viikonkin verran ja kuinka ihanaa olikaan nähdä heidät pitkän ajan jälkeen.

t. 2 ja 3 v lasten yh

Vierailija
8/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan vain että antakaa palaa mammat, tehkää sitä mitä parhaiten osaatte, eli haukkukaa Agnes lyttyyn. Dumatkaa oikein huolella, olette siinä taitavia noin muutenkin.

Ja vielä ettei jäisi epäsaelväksi, Agnes ei ole suosikkini.

Vierailija
9/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haukkua? Haluat siis, että Agnes haukutaan?

Voi pyhä yksinkertaisuus sinua. Viestisi on hieman kummallinen... Mietipä itse.

Vierailija
10/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin, suosittelen jonkinlaisia luetun ymmärtämisen kursseja, ja sarkasmin tajukaan ei olisi sinulle hullumpi juttu.

Vierailija
11/11 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2