Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

Vierailija
16.11.2005 |

Kamalan katkeran tuntuista porukkaa kun pitää toisten kuvia arvostella ja pilkata(ircistä kyse).

Olis kiva nähdä näiden pilkaajien ja arvostelijoiden omat kuvat että voitas sitten niitä arvostella.

Miksi pitää kaikki kiva pilata?Olis ollut niin kiva jutella ircissa kaikkien kanssa,mutta kun täältä revitään kaikkien kuvat arvosteltavaksi niin ihmiset eivät enää uskalla laittaa kuvia sinnekään.

Ja jos kaikki täällä ovat niin korkeati koulutettuja niin ihmettelenpä vaan että miksi sitten ollaan niin pirun lapsellisia???

KASVAKAAHAN ARVOSTELIJAT VÄHÄN JA MENKÄÄ ITSEENNE!!!

T:eräs perseinen käsi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. toinen perseinen käsi

Vierailija
2/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taas käsitteet vähän hakusessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onkohan taas käsitteet vähän hakusessa?

Vierailija
4/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole haukkunut ketään, mutta ihmettelen kyllä että te itse monesti nostelette täällä näitä ketjuja, misssä kuvianne on. Ja nehän on muutenkin kaikkien nähtävillä, jotka niitä haluavat katsella.

En minäkään tykkää siitä, että tyoisia haukutaan asiattomasti, mutta silloin kun näitä kuvia tänne laitetaan, pitää osata varautua tiettyyn kritiikkiin!

Vierailija
5/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä koettaa selittää kateudella taikka omalla pahalla ololla, mutta uskon, että tämä on vain eräs ihmisyyden inhottavampia puolia. Luulen, että haukkujista se nyt vain on olevinaan jotenkin hauskaa ja nokkelaa.

Vierailija
6/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen melkein aina kirjoitustyylistä tunnistaa.

Vierailija
7/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä oli ne Miss Perseiset kädet- ketjut ja se, kun joku esitti miestä ja kehui näitä naisia.

Vierailija
8/8 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittais kuvaani mihinkään täällä netissä.