Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki Gmailin ja Youtuben käyttäjät

Vierailija
29.02.2012 |

Vielä ehditte pyyhkiä historianne... http://www.iltalehti.fi/digi/2012022915267600_du.shtml

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuolle googlen sivulle, ja siinä oli vaihtoehtona vain että "ota verkkohistoria käyttöön" ja "ei kiitos". Ei sanottu mitään historiatietojen poistamisesta.

Tarkoittaako tää että mulla tuo verkkohistoriajuttu ei ole koskaan ollutkaan käytössä?

Vierailija
2/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuolle googlen sivulle, ja siinä oli vaihtoehtona vain että "ota verkkohistoria käyttöön" ja "ei kiitos". Ei sanottu mitään historiatietojen poistamisesta.

Tarkoittaako tää että mulla tuo verkkohistoriajuttu ei ole koskaan ollutkaan käytössä?

Pitäisköhän tossa vaan painaa "ei kiitos" niin ei sitten koskaan otakaan sitä käyttöön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin niissä tapauksissa kaiketi historiatietoja on kerätty.

Ja sama homma varmaan jatkuu Android-puhelimissa, joissa siis Googlen Android-käyttis. Yksityyydensuoja ihan olematon, samoin kuin iPhoneissa. Jotain hyvää Nokiassa sentään vielä :)

Vierailija
4/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhonehan tosin vielä pahempi tietojen kerääjä

Vierailija
5/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Google omistaa heidän kaikki sähköpostinsa - ei ennen kuin jotain ikävää tapahtuu.

Vierailija
6/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi edes kirjautunut.

Vierailija
7/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä asiaa, josko joku vois selittää Suomen kielellä.

Vierailija
8/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmailissa on käyttäjäehdoissa ihan selvästi sanottu että Google omistaa tilin käyttäjän viestit ja saa halutessaan vaikka julkaista ne.

Aika rankkaa minusta. Ei operaattorit saa tehdä tällaista ilman lupaa. Liikenteen seuraaminen on muutenkin ihan eri asia kuin yksityisen henkilön tietojen keruu, käyttö kaupallisesti tai vaikkapa julkaisu.

Vierailija
9/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä asiaa, josko joku vois selittää Suomen kielellä.

Google käyttää tietoja kohdistaakseen sinulle sopivia mainoksia. Google voi myös myydä keräämiään tietoja minne ikinä haluaa.

Vierailija
10/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla gmaiil-osoitteet avattu joskus aikoinaan.

Vierailija
12/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 11.1 nostattaa ainakin mun kulmakarvoja ja oli lopullinen syy sille, etten avannut koko Gmail-tiliä.

Vierailija
13/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on olemassa gmail-tili tai youtube-tili.

Niin ainakin niissä tapauksissa kaiketi historiatietoja on kerätty

kirjauduin sisään ja silti oli vaihtoehdot vain ota käyttöön tai ei kiitos. Klikkasin ota käyttöön, ei siellä mitään ollut kerräntynyt. Olen aina yleensä kirjautuneena gmailiin ja käytän googlea hakuihin päivittäin. Mitään ei ollut siellä.

Vierailija
15/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kans kurkkaamassa tuon historianpoistojutun ja itselläni ei ainakaan ollut tallentuneena mitään. Johtunee siitä, etten koskaan käytä Youtubea tai Googlea kirjautuneena sisään, kirjaudun käytännössä vaan meilien luvun yhteydessä ja sitten pihalle.

Vierailija
16/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostien sisältöä kenellekään ilman lupaa, eikä omista niiden sisältöä. Joten gmail on edelleen aivan luotettava. Tämä tieto on siis ihan gmailin omissa käyttöehdoissa.

Vierailija
17/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö minun tehdä jotain?

Vierailija
18/18 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla niin, että jos tuota ei ole koskaan ottanutkaan käyttöön, niin mitään poistettavaa ei ole, vaikka oisikin selaillut nettiä samalla kun s-posti on auki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi