Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4vk tapailua, ja mies sanoo jo RAKASTAN SINUA. Kääk!?

Vierailija
29.02.2012 |

Onko toi mahdollistakaan tuntea noin vahvasti?! Emmehän me periaatteessa edes "tunneta" vielä kovinkaan hyvin toisiamme.

Hän vaan väittää nyt rakastavansa minua. Itse käytin noita sanoja parikymppisenä tyttösenä ekassa suhteessa, enkä nyt vanhemmalla iällä todellakaan harkitsemattomasti niitä käytä.

Niin, ja olemme molemmat siis 41v :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syvästi ja pitkältä ajalta sinut pitäisi tuntea, ennenkuin voisi sanoa rakastavansa? Vuosi-viisi-kymmenen?

Eikö rakkaus sitä pientä osaa kohtaa, jonka hän sinusta tuntee, riitä ;)

Vierailija
2/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljän kuukauden kuluttua naimisiin. Olivat molemmat n 30v. Ja hyvin on liitto kestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies sanoi tosi lyhyen ajan kuluttua rakastavansa. Kielsin sanomasta, että rakastaa, koska en voinut uskoa, että niin nopeasti olisi sellaista tuntenut.

Eipä ole sen jälkeen sanonut rakastavansa, tosin minä en ole koskaan sanonut hänelle rakastavani.

Yhdessä on oltu reilut 25 vuotta.

Vierailija
4/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin on jotain vikaa.

Vierailija
5/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kk kuluttua tapaamisesta ja muutettiin yhteen samalla kun mentiin kihloihin.hyvin on liitto kestänyt yli 16 vuotta.

Vierailija
6/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista tuntea vahvasti. Nopeamminkin. Rakastaminen on myös häilyvä asia, jollekin se merkitsee sitä kun on hullaantunut ja huumaantunut toisesta, eikä ole edes miettinyt että onko hän oikeasti sopiva persoona itselle ja että ollaanko tässä nyt loppuelämä yhdessä. Jollekin toiselle rakastaminen on isompi asia kuin se alkuhuuman tunne, ei uskalleta sanoa rakastavansa, ennenkuin on todella varma että tuon ihmisen kanssa haluan loppuelämän viettää...? En nyt sano, että tuo mies olisi vain fyysisessä alkuhuumassa, voi olla että hän on vain rohkeampi sanomaan mitä tuntee, ja tietää jo että sinä olisit hälle sopiva.

Vierailija
7/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin tahtomattani kyynikko näissä suhdeasioissa ja lisäksi olen aina sekä tuntenut että ajatellut rakkauden vaativan aikaa.

Rakastunut ja hullaantunut ja ihastunut voi olla ja onneksi hurjan usein nuo tunteet päätyvät rakkauteen.

Vierailija
8/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies sanoi tosi lyhyen ajan kuluttua rakastavansa. Kielsin sanomasta, että rakastaa, koska en voinut uskoa, että niin nopeasti olisi sellaista tuntenut. Eipä ole sen jälkeen sanonut rakastavansa, tosin minä en ole koskaan sanonut hänelle rakastavani. Yhdessä on oltu reilut 25 vuotta.

onko nyt hyvä? Meinasitko todeta sitten hautajaisissa, että kyllähän minä sinua toki rakastin, mutta enpäs tohtinut aikaisemmin sanoa.

Vierailija
9/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kuulla sen vain muutaman viikon kuluttua siitä, kun aloimme tapailla/seurustella. En saanut soperretuksi takaisin mitään fiksua, kun itse en kokenut vielä uskaltavani käyttää noin "isoa" sanaa ihastumisen tunteestani. :D

Onneksi rakkaudentunnustuksia on tullut säännöllisesti jo kymmenen vuoden ajan. Ja edelleen tuntuu yhtä hyvältä kuulla nuo kolme maagista sanaa.

Vierailija
10/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaipa täytyy sitten uskoa, että mies tarkoittaa sitä mitä sanoo:) Liikuttavaa kyllä. Minäkin sanoin hänelle, että ei noin voi vielä sanoa, ja olin tosi häkeltynyt. Hän vastasi, että "sydän tekee mitä tekee".

Näillä mennään...:)

ap

Vierailija
11/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti rakastunut, niin turhaa on minusta suhdetta jatkaa. Tietysti ihan oikea rakkaus kehittyy vuosikymmenien varrella, mutta voi minusta rakastuneenakin sanoa rakastavansa toista.

Vierailija
12/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tässä iässä noi asiat voi tietää nopeastikin, toisin kuin nuorena.

Vierailija
13/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksisin karkuun ja lujaa.

Vierailija
14/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista koska sanoin.

Yhdessä ollaan oltu yli 18v, naimisissa yli 15v ja 4 ihanaa lasta saatu aikaiseksi.

Me oltiin oltu monta vuotta jo naimisissa, kun erään tuttavan kanssa oli jostakin asiasta puhetta (ei oo jäänyt asia mieleen) jota kommentoin, siihen tuttava: niin kai kun ***** rakastaa sua niin paljon, et hakis sulle vaikka kuun taivaalta. Mieheni rakaus mua kohtaan näkyi ja näkyy edelleen kauas. Rakastan miestäni, mut en niin paljoa kuin hän mua.

Vierailija
15/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tuollainen tunne neljän VIIKON jälkeen, mies ei selvästikään ole sulle se oikea. Mun mies sanoi mulle noin neljännellä tapaamisella, ja mä tunsin ihan samoin. Nyt onnellista yhteiseloa takana 22 vuotta, ja still going (and feeling!) strong!

Vierailija
16/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pari kertaa harrastuksen merkeissä (asuimme satojen kilometrien päässä toisistamme) kunnes sovimme parit deitit. ekat kestivät 12 tuntia ja toiset melkein koko viikonlopun (mies jäi minun luokseni, vaikka oli ottanut hotellihuoneen yhdeksi yöksi ja hänen piti palata kotiin lauantai-aamuna).

kun olimme tavanneet tämän toisen kerran, mies kotiin palattuaan sanoi netissä - edelleen sama harrastusfoorumi, jossa olimme tutustuneet - että hänellä on järkyttävän tuskainen olo, kun joutui eroamaan minusta ja nyt menee pitkä aika ennen kuin tapaamme uudelleen. minä vähän säikähdin tuota, olihan minullakin ollut kivaa, muttei nyt ihan tuollaista kuitenkaan.

jatkoimme kuitenkin tapailua muutaman viikon välein ja lopulta minulla oli juuri samanlainen tunne, kuin miehellä oli jo toka kerralla.

nyt olemme olleet jo vuosia aviossa.

eli ihan hyvin on mahdollista, että mies tuntee noin voimakkaasti. oma mieheni on suunnattoman tunteellinen ihminen ja siihen oli vähän hankala tottua aluksi.

Vierailija
17/17 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 4. tapaamisella mies kosi ja vastasin myöntävästi. Kohta vietämme 23. hääpäiväämme. Olemme edelleen hyvin onnellisia yhdessä :)