Muahahhaa, pojan isä osti pojalle lihapulla-annoksen ja pyysi sitten rahat takaisin
"kun äiti oli laittanut rahaa tilille, mutta ne ovatkin huvenneet nopeammin kuin piti.."
Juu, isukki on syönyt joka päivä ravintoloissa ja käynyt iltaa istumassa. Töitä ei voi tehdä, kun "hän on taiteilija, joita muiden kuuluu elättää."
Tähän pölhöön siis lankesin joskus.. Ei tässä muuten mitään, mutta kun isi ei ole maksanut koskaan senttiäkään elareita. Enkä ole mitään pyytänytkään, kunhan tulee edes joskus lastaan katsomaan. Itse hän söi ravintolassa yli 20 e annoksen ja napsi pojankin jämät.
Kävi niin reppanaa sääliksi, että kyllä mä ne lihapullat sille maksan.
En osaa olla edes vihainen, naurattaa vain. Joskus laittaa viestiä, että pliiiis laita 10 e rahaa, että saan ruokaa ku viime yö meni pitkäksi ja rahaa paloi.. Oon sanonut että rahaa en anna, mutta voin auttaa etsimään työpaikan. "Eiii, kun en mä ole sellainen ihminen joka pystyisi tekee tavallista työtä, en mä soputuis."
Tällainen akateeminen isi.
Kommentit (6)
Akateeminen loppututkinto vaatii kuitenkin työtä...olisi kiinnostavaa, minkä alan akateeminen isi on?
idiootteja.
miten ihmeessä teit lapsen tollasen "boheemin" kanssa?
Itsekin olen akateeminen ja ihan työssä käyvä. En oman alani töissä, mutta mulle on kelvannut se "tavallinenkin" työ. Työ kuin työ. No, se boheemiushan se oli niin ihanaa siinä jäpikässä silloin kun tavattiin. Ap
Miksi ihmeessä maksoit lihapullat, jotka lapsi on syönyt isänsä kanssa? Miksi et vaadi isää mitenkään osallistumaan lapsenSA elatukseen?
- Kun elatusavut ja muut pakolliset laskut alkavat kerääntyä ulosottoon, alkaa sitä lötkömpikin boheemi etsiä ansiotyötä. Tai ainakin jää ne baarireissut, kun vähät rahat ulosmitataan oikeasti oleellisiin asioihin.
Mun mielestä ei todellakaan ole palvelus sääliä tuollaista ihmistä ja kustantaa hänelle yhtään mitään tai antaa hänen laistaa vastuustaan! - Kyseessä on aikuinen ihminen, joka on ihan itse päättänyt ryhtyä tai valinnoillaan päätynyt vanhemmaksi. Ketään ei voi pakottaa lastaan rakastamaan tai kasvattamaan, mutta taloudellisen vastuun päätöksistään voi onneksi ihan lain turvin vaatia kantamaan. Ja mun mielestä tuollaisten vastuuta vieroksuvien ja "taiteellisuuteen" luuseroinnissaan vetoavien ihmisten pitäisi todellakin joutua selkä seinää vasten kantamaan vastuuta päätöksistään!
Ei meistä vähemmän taiteellisistakaan aina ole kiva sinne työpaikalle loskassa raahautua, mutta jos kaikki vain jäisivät sossun rahoilla toteuttamaan boheemiuttaan, ei tämä maailma oikein pyörisi...Aikuisuus ja viimeistään vanhemmuus pakottaa tekemään päätöksiä (myös taloudellisen) vastuun kantamiseksi, itsensä ja lapsensa elättämiseksi.
Mutta toki jos mamma laittaa jatkuvasti rahaa aikuisen miehen tilille ja lapsen äiti kiltisti kasvattaa ja elättää lapsen mitään vaatimatta, ei pikku taiteilijaraasun tarvi edes yrittää aikuistua!
Kyllä naurattaa tämä AV-mammojen miesmaku :) Kannattaisiko jättää lisääntymättä kokonaan jos ei tuon paremmin osaa miestä valita.
ei olla enää missään tekemisissä.