Hepatiittirokote lapselle?
Me ollaan siis kesällä lähdössä Turkkiin joten pitääkö/kannattaako ottaa lapselle rokote? Ihan turistialueelle ollaan menossa. Meidän lapsi on ollut rokotetutkimuksessa ja ei tiedetä onko saanut pneumokokkirokotteen vai hepatiittirokotteen. Sieltä juuri jokin aika sitten ilmoitettiin että eivät ole vieläkään purkaneet sokkoutusta joten eihän me nyt sitten edes voitaisi hepatiittirokotetta ottaa lapselle? Se rokotetutkimuksen henkilö kyllä oli sitä mieltä että rokotetta ei tarvitsisi ottaa mutta mietityttää silti. Uskalletaanko turvallisin mielin lähteä mtakalle ilman rokotetta? Tää on meidän perheen ensimmäinen ulkomaanmatka ikinä, joten siksikin olen vähän uuno näissä rokoteasioissa, kiitos jos viitsitte vastailla.
Kommentit (3)
Minulle sanottiin tuosta tutkimuksesta, että sokkoutus puretaan nyt maaliskuun puolivälissä ja sen jälkeen voidaan selvittää minkä rokotteen on saanut.
Minulle sanottiin tuosta tutkimuksesta, että sokkoutus puretaan nyt maaliskuun puolivälissä ja sen jälkeen voidaan selvittää minkä rokotteen on saanut.
Hyvä tietää, sitten saadaan ainakin tietää mitä on saanut. -ap
että lapsi on 2v6kk jos sillä nyt on mitään merkitystä.