Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää kun kaikki kommentoivat vatsani kokoa

Vierailija
29.02.2012 |

Onpas se iso jne... olen siis raskaana ja onhan tuolla masulla kokoa, kyllä sen itsekin tiedän. ei ole silti kiva kuulla sitä päivittelyä ja herranjestastelua. en minäkään sano että joo, on sullakin takamus levinnyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän herkkänä?

Vai ärsyynnytkö tavallisestikin noin pienistä asioista?

Vierailija
2/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttääkin kun kommentointi ei lopu raskauden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas kommentoivat että eihän tuo edes ole iso :D katson yleensä aika hölmösti takaisin ja kysyn että millainen tämän pallon pitäisi olla??

Ja mahani on kyllä normaali raskaus maha ilman extra läskiä eli pitäiskö sitä rasvaa olla?

Jätä ap omaan arvoon nuo...

Vierailija
4/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne "Miten sun mahas voi olla noin iso? -kysymykset (jopa ventovierailta!). Ei kai nyt hyvänen aika ventovieras aikuinen ihminen kysy toiselta tuollaista, oli toinen sitten raskaan tai ei!

"Parhaita" olivat, "Miks sun maha on noin iso, ootko varma, että vauvalla on kaikki hyvin?" ja "Miksi sun maha on isompi kuin X:n maha, vaikka X:llä on laskettu aika ennen sua?". Ei voi tietää ei...

Vierailija
5/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että no niin on sunkin vatsas saanu kokoa, onpa sullakin muuten iso jne. Eiköhän jutut lopu.

Vierailija
6/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei sanois mitään, "itkisit" siitäkin.

Vierailija
7/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan olisi "itkettänyt"...

Jos kukaan ei sanois mitään, "itkisit" siitäkin.

Käytöstapojen puute lähinnä hämmästytti!

Vierailija
8/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin äidin kanssa, mulla oli LA 3vkoa aikaisemmin ja mun maha oli lähinnä valtava... ja hänen ei oikeastaan näkyny. Sit hän hätääntyneenä kyseli, että onko jotain vikaa, kun hänellä niin pieni maha.. Totesin, että ei tarvi olla vikaa, se on vaan yksilöllistä, miten maha näkyy.

Molemmat saatiin terveet vauvat, tosin mun oli melkein kilon painavampi, mutta toisaalta mulla olikin viikon yli lasketusta ajasta. :)

Ajattele, että se on sen typeryyttä, joka kommentoi toisen mahaa. :)

Vierailija
9/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana!!!

Mutta ärsyttää nykyään vielä enemmän!!!!!!! enkä edes ole raskaana enään :D

Vierailija
10/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tipahtanut ja näyttää tosi hassulta!

Ei haittaa masun päivittelijät, kohta taas pääsee omiin vaatteisiinsa ja saa muotonsa takaisin.

Kaveria joskus ärsytti kun ei tullut mahaa ollenkaan, lopussa pieni kumpu jollainen itselläni on ollut aina rv 12 kieppeessä jo.

Vierailija
11/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan järjettömän iso vatsa kummallakin kerralla.

Ja, kun se nyt on vähän normaalista poikkeavaa kuitenkin, niin siksi sitä jaksaa aina hämmästellä.

Kanna vatsasi ylpeydellä ja ota kommentit kehuina vastaan. Kun vastaat itsekin reippaasti, vaikka "no, eikö olekin, kasvaakohan se vielä paljonkin lisää", niin kaikille jää hyvä mieli.