Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OHHOH? Tutkimus: Pudonnut tutti hyvä käyttää vanhemman suussa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän tulee ja menee. Ennemmin silti suojelisin lastani hammaskarieksen tarttumiselta...

Vierailija
2/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täälläkin palstalla mammat itkee ku mummi antoi omalla lusikallaan lapselle tms...

No, kyllä mä mieluummin ehkä ottaisin lapselleni karieksen kun allergiat ja astman - jos nyt olis pakko valita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan lapseni bakteerikannan mieluummin jotenkin muuten kuin käyttämällä sen kanssa samaa tuttia.

Vierailija
4/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkieläimellä on tutkitusti todettu olevan allergioita vähentävä vaikutus ja siitä ei ainakaan tartu kariesbakteeria.

(olisihan se hienoa, jos karies ei tarttuisi helposti vanhemman suusta. Sen verran tavallista näyttää olevan saman lusikan ym käyttäminen. Olin tosissani ihan ällistynyt hiihtolomamatkalla Abc:llä "kansan syvien rivien" ruokailutavoista.)

Vierailija
5/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täälläkin palstalla mammat itkee ku mummi antoi omalla lusikallaan lapselle tms...

No, kyllä mä mieluummin ehkä ottaisin lapselleni karieksen kun allergiat ja astman - jos nyt olis pakko valita

Eihän se nyt hyvänen aika tarkota sitä, että lapselle ei 100% varmuudella sitten tule astmaa ja allergioita. Järjen käyttö on sallittua...

Vierailija
6/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä laita omaan suuhuni mitään maahan (enkä mielelläni lattiallekaan, poikkeuksena oma koti) pudonnutta. Jos tällaisella "itsekkyydellä" saa lapselleen allergian, niin sitten ei voi mitään...

Entäs ne lapset, jotka ei syö tuttia, mites heidät "pelastetaan" :)?

Vierailija
7/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta minulla on paha allergia.

... ja mädäntyneet hampaat...

t. 70-luvun lapsi.

Vierailija
8/8 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt samaa lusikkaa, olen tainnut joskus sen tutinkin suuhun laittaa, meillä on pari kotieläintä jne.

Ei ole kariesta, ei ole allergioita. Ja joo, ipanat pieninä tais syödä hiekkaakin tms.