Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atlantica Aeneas Resort & Spa

Vierailija
29.02.2012 |

Hei!

Varasin kyseiseen Kyproksen hotelliin matkan Finnmatkojen nettisivuilta. Finnmatkoilta kuitenkin soitettiin myöhemmin etteivät voi myydä matkaa nettisivuilla olleilla tarjoushinnoilla.

Sanottiin että hyvityksenä saa -20% alennuksen mistä tahansa normaalihintaisesta matkasta varauksessani olleella varauskoodilla AG..... .

Nyt olen yrittänyt tehdä uutta matkavarausta, mutta koodi ei toimi vaikka olen kokeillut sitä normaalihintaisiin hotelleihin.

Missä vaiheessa varausta koodi pitäisi laittaa, olen laittanut sen heti etusivulla olleeseen "kampanjakoodi" kohtaan?

Muistaakseni uusi varaus pitäisi tehdä maaliskuuhun mennessä taikka viimeistään maaliskuun aikana että hyvityksen saa?

Missä siis vika?

Kommentit (2)

1/2 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 030360640 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti@finnmatkat.fi, niin autamme sinua uuden matkan varaamisessa.

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-to 8-19, pe 8-17, la 10-15 ja su 11-15. Kerrothan puhelimessa tai sähköpostissa myös aikaisemman varaustunnuksesi, joka alkaa kirjaimilla AG.

Ystävällisin terveisin,

Maarit/Finnmatkat

Vierailija
2/2 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 030360640 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti@finnmatkat.fi, niin autamme sinua uuden matkan varaamisessa.

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-to 8-19, pe 8-17, la 10-15 ja su 11-15. Kerrothan puhelimessa tai sähköpostissa myös aikaisemman varaustunnuksesi, joka alkaa kirjaimilla AG.

Ystävällisin terveisin,

Maarit/Finnmatkat

Uusi matka varattu. Aiempi harmitus muuttui tyytyväisyydeksi Finnmatkojen ystävällisen asiakaspalvelun myötä.

Joten nyt olisi RUUSUJA tarjolla :D!

-kiitollinen lomailija / AG...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan