Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vituttaa kun aina sanotaan että täytyy itse päättää mitä elämältä haluaa.

Vierailija
28.02.2012 |

Olis niinku tällai epävakaalle paljon helpompaa jos läpsähtäis puoli vuotta tai pidempikin pakkohoito, ni ei olis vaihtoehtoja.

Nyt on liikaa vaihtoehtoja ja ihan itse pitää päättää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan hoitoon pääsee jos vain pätäkkää löytyy tarpeeksi.

Vierailija
2/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekee. Kaikki on paljon helpompaa. Ei sillai tartte arpoo aamulla että nouseeko ylös vaiko ei tai että lähteekö jonnekin vaiko ei.

En mä kyllä mitään miestä ota, joku muu konsti täytyy olla ettei tartte itse päättää mitä tekis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokenut masennusta ja tää ohjelma mielenterveydestä puhutteli aika paljon, mukana psykiatri Leena Korhonen: http://vod-2.tv7.fi/vod2/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4

Vierailija
4/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskohömppää. Mä en vaan enää halua itte päättää mitä mä teen.

Vierailija
5/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskontoryhmään niin kyl ne peseen sun aivot niin ettei sun tartte enään päättää mitä teet. Ne kyl kertoo mitä saat ja joudut tekemään.

Vierailija
6/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niihin alkaa kiinnittämään huomiota.

Vierailija
8/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista sulle tai kenellekään. Halusin vaan antaa sulle vihjeen rohkaisevalla ja hyvällä ottella tehdystä keskusteluohjelmasta, aiheena siinä on masennuksesta toipuminen.

Mutta kaikkea hyvää sulle ja voimia ihan joka päivään.

Vierailija
9/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi koet päättämisen vaikeana?

Kuka sitten päättäisi puolestasi?

Mitä asioita, et halua itse päättää?

Vierailija
10/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneltako nousen ylös ja miten päiväni käytän. Kuluuhan ne päivät nytkin vähän liian nopeesti mutta mielenkiinnonkohteita on ihan liikaa ni menee räpeltämiseen.

Joku sanoi klo 8 että nyt herätään, klo 11 et nyt syödään, klo 13 että nyt nukutaan ja klo 15 että herätään.

Mä voisin mennä niinku sellaseen aikuisten päiväkotiin missä vaan tekis niinku joku muu sanoo ja olis tyytyväinen.

Ei niinku jaksais ite päättää että haluuko syödä vai nukkua tai mitä tekis.

Mut nyt mä haluun nukkua, siitä olen varma.

Vierailija
11/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta surkuttelu palstalla, ja hommaa itselles työtä, vaikka kaupan kassalta. Sitten aloita harrastus, vaikka kuorolaulu tai jos laulu ei suju, sauvakävely. OK?

Vierailija
12/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on valinta.

Vierailija
13/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tietyt ruoka-ajat, muun ajan voi vaikka nukkua tai maata uima-altaalla. Voidaan tehdä sulle ohjelma mukaan mitä teet ruokien välillä, jos et osaa ja/tai halua sitä itse päättää.

moneltako nousen ylös ja miten päiväni käytän. Kuluuhan ne päivät nytkin vähän liian nopeesti mutta mielenkiinnonkohteita on ihan liikaa ni menee räpeltämiseen.

Joku sanoi klo 8 että nyt herätään, klo 11 et nyt syödään, klo 13 että nyt nukutaan ja klo 15 että herätään.

Mä voisin mennä niinku sellaseen aikuisten päiväkotiin missä vaan tekis niinku joku muu sanoo ja olis tyytyväinen.

Ei niinku jaksais ite päättää että haluuko syödä vai nukkua tai mitä tekis.

Mut nyt mä haluun nukkua, siitä olen varma.

Vierailija
14/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aamulla että nyt pitää lähtä sinne töihin. En mä sellasta taho.

Joku henkilökohtainen toiminnanohjaaja, saiskohan sellasen kelalta, et joka aina sanois, että enää 15 min aikaa olla netissä sit pitää alkaa siivoomaan..

Mut en mä kyllä töihin mene, mieluummin haahuilen ja teen vähän sitä sun tätä.

Vierailija
15/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita tiettyyn päivämäärään mennessä. Joo, mut puhutaan päivistä, tuntiaikatauluun en kykene. Toi lomajuttu vois olla kiva, jos lähtis vaikka Thaikkuihin tai jotain.

Vierailija
16/16 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita tiettyyn päivämäärään mennessä. Joo, mut puhutaan päivistä, tuntiaikatauluun en kykene. Toi lomajuttu vois olla kiva, jos lähtis vaikka Thaikkuihin tai jotain.