KEVAN ja KELAN eläkkeet ei tulleet
Kommentit (37)
Kelan eläkkeitä nyt ei edes makseta vaan 7 pv, mutta Keva on tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Kevan eläke ei näy, pankki on Nordea.
Sama homma täällä.
Onkohan palkatkann sitten tulleet? Helsingin kaupunki on tietysti eri juttu, mutta muuten?
Mulla ei näy ansiosidonnainen S-pankin tilillä, vaikka tänään maksupäivä.
Sama homma täällä. Kevan eläke ei ole tullut ja mulla on S-pankki.
Kevan eläke vitkutteli jo viime kuussa siihen malliin että tuli olo, joko se orpo on sen ryövännyt ja nyt vaan pahenee vitkuttelu.
Tulevan hallituksen mukaan Suomi on konkurssissa. Orpo on ilmeisesti määrännyt ettei palkkoja ja eläkkeitä saa maksaa kenellekään pois lukien kokoomuslaisten kannattajat. Kaikille kohtuudella niinhän se Orpo sanoi. Nyt saadaan sitten esimakua mikä se Kokoomuksen kohtuus on.
Säästöpankki. Ei näy tilillä Kevan eläke. Maksupäivä 3 päivä aina.
Vierailija kirjoitti:
Eläke maksetaan 3. päivä. Tuet sitten 7. pvä. Sen 15 vuotta kun olen ollut eläkkeellä on ollut näin.
-Mummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläke maksetaan 3. päivä. Tuet sitten 7. pvä. Sen 15 vuotta kun olen ollut eläkkeellä on ollut näin.
-Mummeli
Saan siis Kevasta eläkkeen ja Kelasta hiukan lisää.
Ei ole tullut mullekaan, pankki Danske bank.
Just kävin katsomassa, ei näy Kevan eläke, Nordea.
"Eläkkeiden ja etuuksien maksuissa on viiveitä. Maksut ovat lähteneet Kevasta ajallaan, mutta eivät ole välttämättä siirtyneet vielä kaikkien asiakkaiden tileille. Selvitämme asiaa ja tiedotamme, kun asia on ratkennut tai viimeistään klo 10. Viiveet liittyvät OP-pankin maksuliikenteen häiriöön. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa."
Ylen sivulla tieto Kevalta, et eläkkeiden ja etuuksien maksuissa viiveitä. Johtuu OP: sta. Kevalta maksut siirtyvät OP: n kautta muiden pankkien tileille.
Katso S-pankin ketjua. Ei hätää, ei mullakaan ollut tullut Kevalta rahaa. Odotellaan vielä hetki :)
Kevan eläkkeitten maksupäivä toukokuussa on 3.päivä. Tätä päivää on vielä pitkälti jäljellä. Ei kannata hätäillä.
Ei ole mullekaan tullut. S-pankki
Mulle oli tullut kymmenen kertainen summa eläkkeenä.nyt lähden vauhdilla nostamaan sen ulos.
Kevan eläke ei näy, pankki on Nordea.