Muutaman kuukauden tapailtu miesystäväni pyytää lastani (7v) yökylään
yms usein kun oma lapsensa (5v) on hänen luonaan. Mutta ei pyydä minua, vain lasta. Jotenkin jopa vähän vaivautuu kun kysyn että ai lapsiko vain, minkäkö en? Mistä teidän mielestä kertoo?
Itseäni jotenkin kummastuttaa, en tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella.
Kommentit (28)
se oli minustakin, enkä todellakaan päästä lastani. Tuli jotenkin tosi kurja olo koko jutusta, enkä saa sitä mielestäni. ap
Kun tuolla ylempänä kerrot, että mies oli ajatellut sinun haluavan omaa aikaa? Mies yrittää olla sulle ystävällinen, tarjota yksinhuoltajalle mahdollisuutta omaan aikaan ja täällä koko av tuomitsee moisen yrityksen? Just.
Mutta joo, jätä se ja tee lastensuojeluilmo pedofiilista. Ota tilalle mies, joka ei halua viettää aikaa lapsesi kanssa eikä tarjoudu auttamaan sinua niin ei sunkaan tarvii täällä ruikuttaa naurettavista "ongelmista".
se oli minustakin, enkä todellakaan päästä lastani. Tuli jotenkin tosi kurja olo koko jutusta, enkä saa sitä mielestäni. ap
vasta pari kuukautta tuntenut, ja mies haluaa tarjota nyt ap:lle "omaa aikaa" - yöksi? Niin onhan tässä jotain outoa minusta.
Jos mies olisi ihastunut tai rakastunut niin kyllä hän varmastikin haluaisi viettää ap:n kanssa sen yönkin? Eikä "antaa omaa aikaa"? Jotta ap voi lähteä baariin vaikka vai?
Ja ap; intuitioon kannattaa uskoa kyllä..yleensä se oma "vaisto" kertoo jotain, ja osuu oikeaankin. Ei se outo olo tyhjästä synny, eikä ilmaannu jos kaikki on ihan hyvin..
ja olen toisaalta samaa mieltä kuin 30, toisaalta kuitenkin vielä enemmän samaa mieltä kuin 31. Kun mä kuitenkin tutusumisvaiheessa kaipaan eniten just aikaa sen miehen kanssa, en mitään omaa aikaa. Siihen mieheenhän mun olis tarkoitus tutustua, eikä viettää mitään omaa aikaa. Siks mua ihmetyttää. Haluaako se mies leikkiä mun lapsella jotain perhettä? Ja miks mua ei pyydetä? Kun me ei tunneta vielä edes kunnolla, niin eikös meidän just tässä pitäis ensin tutustua, eikä lasten? Toki ymmärrän, että mies ehkä haluaa antaa senkin vaikutelman, ettei "pelkää" mun lasta ja haluaa olla lapsenikin kanssa ja että lapsenikin hyväksytään ja otetaan mukaan tähän sutheeseen, mutta itse kaipaan näin alussa nimenomaan sitä aikuisten välistä tutustumisaikaa ja siks mä jotenkin jopa vähän loukkaannuin ja ihmettelen suuresti, miks minua ei edes pyydetty. ap
niitä on paljon, uskokaa pois. ulospäin sitä ei näe, ja vähänkin älliä omaava ei anna sellaisesta häpeästä mitään viitteitä muille. suurin osa ei tietenkään koskaan etene hyväksikäyttöön asti.
ilmeisesti tämäkin äijä "vain" haluaa katsella lapsia yöpuvussa ja vetää käteen.
olla lapsensa kanssa yhtä v-loppua. Haluaa päästä helpommalla ja siksi kutsuu viihdyttäjän lapselleen. Ovela kuukkeli.
Kunnon isä oikein satasaisi lapseensa sen vähän minkä voi olla hänen kanssaan!!
...et ei halua sua sinne, mut lapsen. En kyllä ite antais noin lyhyen tuntemisen jälkeen...normaalimpiakin tyyppejä löytyy.