Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki työpaikkakiusaajat haluaa pomoiksi?

Vierailija
28.02.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Helpompaa hallita muita, kun on esimiehenä.

Minulla pomo, jolla narsistinen persoonallisuushäiriö, sekä samalla patologinen kiusaaja- ja valehtelija. Harjoitutti minua kohtaan erittäin vakavaa työpaikkakiusaamista, ja ajoi minut lopulta vuoden mittaiselle sairauslomalle.

Sairausloman jälkeen etsin uuden työpaikan ja irtisanouduin vanhasta.

Vierailija
2/2 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla selvästi narsistinen persoonallisuushäiriö, sekä on patologinen valehtelija ja patologinen kiusaaja.

Olimme samalla synnärillä töissä, ja hän sai tuhottua kymmenessä vuodessa koko työilmapiirin täysin. Sai valheillaan riitoja aikaan täysin viattomien henkilöiden välille, moni irtisanoutui hänen takiaan, tai jäi saikulle yms. Hän hallitsi koko työyhteisöä.

Lopulta esimiehet antoivat hänelle jo varoituksen, että hänet joudutaan kohta siirtämään toisiin työtehtäviin aivan johonkin toiseen yksikköön. Hänellä kun oli vakituinen paikka.

Mutta hänpä haki itselleen uuden paikan toisesta kaupungista ja irtisanoutui itse, jottei maine mene.

(Kesti kyllä vuosia, ennen kuin esimiehet näkivät hänen lävitseen, niin taitavasti hän pystyi puhumaan itsensä kaikesta kuiville, ja sai jopa terapeutit puolelleen. Niin uskomattomat lahjat hänellä oli puhua.)

Perusteli irtisanomisensa sillä, kun työilmapiiri on muuttunut niin huonoksi muiden takia, joten siksi halusi itse lähteä.

Nyt sitten opiskelee itselleen sellaista johtamisen koulutusohjelmaa, jotta voi ryhtyä synnärillä esimieheksi.

Luulenpa että sieltä käsin on helpompaa kiusata muita. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan