Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely Kanariansaarilla vierailleille lapsiperheille

Vierailija
28.02.2012 |

Hei,

Olen matkailualan opiskelija Vaasan ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyöni suomalaisten matkailumotiiveista Kanariansaarille. Tämä kyselylomake on osa tutkimustani, jossa pyrin selvittämään miksi suomalaiset matkustavat Kanariansaarille. Tämä kysely on vain Kanariansaarilla lomailleille.

Täyttämällä tämän kyselylomakkeen autatte minua merkittävästi tutkimukseni kanssa. Kiitos!

Kysely löytää alla olevasta linkistä:

https://e-lomake.puv.fi/elomake/lomakkeet/2286/lomake.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen matkailualan opiskelija Vaasan ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyöni suomalaisten matkailumotiiveista Kanariansaarille. Tämä kyselylomake on osa tutkimustani, jossa pyrin selvittämään miksi suomalaiset matkustavat Kanariansaarille. Tämä kysely on vain Kanariansaarilla lomailleille.

Täyttämällä tämän kyselylomakkeen autatte minua merkittävästi tutkimukseni kanssa. Kiitos!

Kysely löytää alla olevasta linkistä:

https://e-lomake.puv.fi/elomake/lomakkeet/2303/lomake.html

Vierailija
2/5 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mihin muualle sitä voi mennä hiihtolomalle, kun ei halua istua pitkää aikaa lentokoneessa ja haluaa aurinkoon. Se 6h lento on jo pikkasen liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä mun mielestäni melko mitäänsanomattomia kysymyksiä joista tuskin saa irti mitään maatamullistavia tutkimustuloksia...

4/5 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mikäli kuuden tunnin lento tuntuu pitkältä, niin hieman lyhyemmän lentomatkan (5 tuntia) päässä sijaitsee Egypti. Egyptin lomakohteiden tarjonta on erittäin monipuolinen. Myös Arabiemiraatit sijaitsevat kuuden tunnin lentomatkan päässä. Arabiemiraateissa on mahdollisuus niin kaupunki- kuin rantalomaan.

Lisätietoja kohteistamme osoitteessa www.finnmatkat.fi sekä asiakaspalvelustamme 03 03 60 640.

Terveisin,

Susanna/Finnmatkat

Vierailija
5/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme matkusta Egyptiin, Aribiemiraatteihin tai vastaaviin maihin.

t. nelonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän