Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G naisille: Haluatko mieluummin panon vai rakastelun? Ikäsi ja tilanteesi?

Vierailija
28.02.2012 |

Minä haluan 5-15 minuuttia kestävän panon, koko yön kestävä rakastelu olisi lähinnä painajaista.

Olen nelikymppinen, 3 lapsen äiti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelun päälle en ymmärrä mitään; kyllä seksin harrastaminen on mun mielestä ihan eläimellistä toimintaa -harrastan sitä toki itsekin. Mä suorastaan inhoan sanaa "rakastelu" koska en sitä ymmärrä!

Terveisin

perheenäiti 35v, 3 lasta

Vierailija
2/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano, mielellään saman ihmisen kanssa muutaman kerran viikossa kestäen 15 minuutista vaikka muutamaan tuntiin (riippuen kuinka kova panetus) mutta homman hoidettua voisi lähteä ommaan kottiisa :)

2 vuotiaan lapsen yhäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt "panon" päälle. Ehkä en sitten ole eläimellinen. Mua ei vaan kasvottomasti paneta. Olen huono eläin. :(

Vierailija
4/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 10 oli siis 22 vuotias :)

Vierailija
5/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaissin rakkaani kanssa hellän koko yön rakastelun, mutta eilen lounaalla käydessä alkoi vaan toista tekee mieli niin, että päädyimme autoon pikapanolle ja taivaallista oli.

Ei varmaankaan tarvitse mainita, että aviomiehen kanssa en ottaisi mitään noista....

Vierailija
6/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko yön? Panohan se on se joka jatkuu tylsänä. Puolen tunnin rakastelu, kiitos. N24, etäsuhteessa.

Ei siinä rakastella kuin 3-4 kertaa yön aikana mutta kaikki ne katseet, kosketukset, toisen nuuskiminen ja aistiminen kaikin tavoin ja sylikkäin oleminen on sitä Rakastelua.

Kuten joku sanoi, rakastajan kanssa siis näin. Miehen kanssa käy se panokin:)

2

Vierailija
7/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntikin alkaa olla liikaa. Rakastelu kuitenkin mielummin kuin pikapano, vaikka sekin on välillä kivaa.

Joskus jos pääsemme miehen kanssa kahdestaan yöjalalle, niin silloin voimme hiprakkapäissämme rakastella vähän pidempäänkin ja villisti, mutta normioloissa sellainen puoltuntinen on ihan tarpeeksi. Oikein tyydyttävää :-)

38-vuotias 3 lapsen äiti

Vierailija
8/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aikaa ja vähän rauhaakin, niin sitten rakastelut ja pidemmät "leikkimiset" sopii kuvioon. Molempia siis tarvitaan.

Vierailija
9/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla sit rakastellaan=D

Vierailija
10/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana neljännellä kuulla, 21v, avoliitossa.

Vierailija
11/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano kerran viikossa pitää lääkärin ja parisuhdeterapeutin loitolla.

Vierailija
12/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kärsimätön, että en jaksa keskittyä mihinkään monen tunnin sessioon.

Tosin joskus joku hellä tunnin sessio on varmaan sitten sitä rakastelua, mutta semmoset on todella harvassa, koska sillon kerran pari kuussa kun saa, niin panettaa ihan törkeesti ja sitten molemmat tuleekin jo melkein 10min jälkeen :D

Ja syy miksi sitten pannaan näin harvoin on, että rakastajalla on vaimo, ja paljon duunia, joten aikaa riittää vaan parin viikon välein panemiseen. :(

Vierailija
13/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan lääkäri ja pano rakastajan kanssa pitääkin lääkärin varmaan loitolla :)

13

Vierailija
14/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella enää koskaan harrastavansa seksiä.

t. väkivaltaisesta suhteesta 4 vuotta sitten eronnut yksinhuoltaja

Vierailija
15/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kiihkeä yö ihanan rakastajan kanssa maisituisi juuri nyt. Yhdynnän osuus saisi olla max 3x10 minuuttia.

Vierailija
16/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 - kahden äiti

Vierailija
17/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestolla ei niin väliä. Rakastelu kuulostaa sellaiselta epäkiihottavalta hipsuttelulta.

Vierailija
18/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi parhaassa.

Nainen 33v. 1 lapsi

Vierailija
19/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v yh-äiti, joka ollut kohta 4 vuotta ilman pysyvää suhdetta. Niitä panoja löytyy kyllä baareista, mutta ei niistä pidemmällä tähtäimellä jää käteen kun paha mieli. Eli pitkä aistikas rakastelu jonkun oikeasti tärkeän ihmisen kanssa!

Vierailija
20/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnissakin saa jo ihmeitä aikaan. Eli haluan rakastelun, intohimoisen ihanan lemmiskelytuokion joka voi vaikka päättyä rajuun rynkytykseen.

26v, kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan