Miten suhtautuisit, jos kuulisit että lapsen kaverin syntymäpäivillä
on kasvomaalausta eikä sinulta ole kysytty lupaa siihen saako lapsesi kasvoihin maalata ties kuinka vahvoilla väreillä?
Kommentit (21)
En haluaisi olla ilkeä, mutta aika vaikeeta elämää näyttäisi olevan tulossa noilla eväillä. Oikeasti, hengähdä vähän. Eiköhän ne kasvomaalausvärit ole ihan tarkoitettu siihen puuhaan ja mikä on oikeasti pahinta, mitä siitä voi seurata?
että siinä on käytetty kasvovärejä, ja ovat ihan sallittuja siihen tarkoitukseen. Kiva idea, lapset tykkää, mutta näemmä kaikki mammat ei.
Vai onko lapsellasi atooppinen ihottuma?
Jos ihossa todella ongelmaa ymmärrän pahan mielesi, muuten ei voi ku sanoa, että miten jaksat olla noin hysteerinen?!
Ja sitten pitäis tietty kysyä lupa, että saako se Kastehelmi-Jadeliina syödä tätä ja tätä herkkua kun niissä on sellaista ja tällaista lisäainetta ja ainesosaa.
Ihan oikeasti? Mitenköhän olisit voinut kasvattaa lapsen 15 vuotta sitten, kun lapset rämpivät metiköissä ilman puhelimia ja kaikki oli etukäteen sopimisen varassa?
Ne on varmaan tarjonnu keksejäkin! Ja ties kuinka vahvoilla sokereilla!! :D
Taidat olla "kevyesti" ylisuojelevaa tyyppiä. Oikeesti, sullehan nauraa jo harakatkin.
ja lastensuojelutoimenpiteillä. Vähintään!
Että eiköhän se ollut ihan turvallista touhua.
Että sulla on sairaalloinen kontrolloimisen tarve. lapsesihan naama se on- hän päättäköön. Ja fiksu juhlien järjestäjä maalaa vain allergiatestatulla tavaralla.
että tuo voisi olla vaarallista tai että olisi pitänyt kysyä lupaa minulta. Ja mä olen sentään luonteeltani hermostunut ainokaisen äiti.
(ap on varmaan se synttärien järjestäjä, jolle on valitettu asiasta?)
on kasvomaalausta eikä sinulta ole kysytty lupaa siihen saako lapsesi kasvoihin maalata ties kuinka vahvoilla väreillä?
Miten ihmeessä te saatte aloituksen tulkittua niin että ap on vetänyt herneet nenään kasvomaalauksesta? Mun mielestä yhtä hyvin ap voisi olla synttärisankarin äiti joka miettii pitääkö kaikilta vieraiden vanhemmilta kerätä kirjallinen suostumus jotta piltin poskeen saa piirtää viikset :D
Lievää ylitulkintaa, sanoisin!
Mitään muuta sanottavaa ei tähän ketjuun enää ole, eiköhän kaikki ole jo sanottu edellisten taholta.
Toivottavasti äiti nyt relaa ees pikkuisen...taitaa olla ainokainen lapsi kyseessä. Tai vähintään esikoinen, jonka kanssa toiset on niin hukassa kun on NIIN uusia ja ihmeellisiä juttuja maailmassa.
Miten ihmeessä te saatte aloituksen tulkittua niin että ap on vetänyt herneet nenään kasvomaalauksesta? Mun mielestä yhtä hyvin ap voisi olla synttärisankarin äiti joka miettii pitääkö kaikilta vieraiden vanhemmilta kerätä kirjallinen suostumus jotta piltin poskeen saa piirtää viikset :D
Lievää ylitulkintaa, sanoisin!
jos alat vetää hankala äiti linjaa.
Värit on ihan oikeita kasvomaaleja ja allergiatestattuja, mutta ei kuitenkaan takaa sitä etteikö joku voi saada sellaisesta jotain reaktiota. Kysyn siis itse luvan kutsun yhteydessä tai silloin, kun lasta tuodaan.
Jos omille lapsilleni tehtäisiin kasvomaalauset lupaa kysymättä jonkun syntymäpäivillä, niin sitten tekevät jos lapsi sitä haluaa. Ajattelisin vain, että kiva kun panostavat tuollaiseen lapsia kiinnostavaan asiaan.
ja pistäisin idean korvan taakse, omien lasten synttäreitä silmälläpitäen.
Siinähän saatetaan käyttää vaikka tummanpunaista tai koboltinsinistä! Tai MUSTAA! Järkkyä.
että kasvomaalaus kuulostaa mukavalta ja harmittomalta (noin kertaluonteisena) syntymäpäiväohjelmalta.