Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehtaanko mennä jumppaan mun exän tunnille?

Vierailija
28.02.2012 |

siis hän on nykyjään liikunnanohjaaja (ihan siis suomalainen mies) ja vetää jumppia ( bodypump) tossa lähellä. Erosimme riitaisasti... emme ole puhevälissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi haluat mennä hänen tunneilleen?

Mutta mene toki jos kiinnostaa. Kannattaa kuitenkin muistaa että se on exäsi työpaikka, et voi etkä saa hermostuttaa häntä siinä ympäristössä. Jos exäsi ei sinua tunneilleen halua, niin älä ala riidellä vaan lähde pois.

Vierailija
2/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes huomioisi häntä, olimme yhdessä vain 4 kk.

En kai mä siellä ala riiteleen ja ne riidathan on menytttä elämää?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko tulla? me olemme edelleenkin kuitenkin FB kavereita, tosin emme juttelee koskaan eikä hän päivitä ikinä sivujaan. Mutta näen että hän käy usein siellä.

Kertokaa..

ap

Vierailija
4/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä, olette molemmat niin kuin ette tuntisikaan.

Vierailija
5/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erosta kauan vai pari kuukautta?

Jos sinulla on jäsenyys salille, on ex-poikaystäväsi asia niellä kiukkunsa ja muut: sinä olet asiakas, jota hänen tulee palvella.

Jos erosta on pidempi aika, mene tunnille ja jumppaa kuten kuka tahansa. Mun mielestä sinun ei tarvitse kysellä lupia tai soveliaisuutta, mutta voit toki jollain tavalla ilmaista, mikä on tilanne. Jos taas ero on ihan tuore, laita viestiä exälle, että käyt samalla salilla, ja voi olla mahdollista että käyt myös hänen tunneillaan.

Vierailija
8/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me omasta mielestäni kunnolla edes seukattu, kunhan tapailtiin ja sekstattiin kylläkin usein.

ap

Vierailija
9/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä menisi exäni tunneille. Eikö muita tunteja ole?

Minusta menosi exäsi tunneille vielä aika tuoreen eron jälkeen tuntuu ainakin näyttää roikkumiselta.

Joo eli itse en menisi.

Vierailija
10/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä menisi exäni tunneille. Eikö muita tunteja ole? Minusta menosi exäsi tunneille vielä aika tuoreen eron jälkeen tuntuu ainakin näyttää roikkumiselta. Joo eli itse en menisi.

minulla olisi olut mahdollisuus mennä hänen tunneilleen aiemminkin, hän tietää sen.. mutta en ole mennyt. Mutta tuo aika sopisi minulle, lauantai aamu.

ap

Vierailija
11/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin kyllä erotessa että haluan erota ystävinä ja toivon kaikkea hyvää hnäelle eikä hän ole poistanut minua FB kavereistaan.

Launtai aamujen jumpissa oli ennen eri vetäjä ja hän tietää kyllä että kävin niillä tunneilla säännöllisesti.

ap

Vierailija
12/12 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ehdoin tahdoin haluat hänen tunnilleen? Tuollaisissa kohtaamisissa voi tunteet tahtomatta nousta pintaan. Vaikkette alkaisi siellä huutaa ja heitellä toisianne tavaroilla, voi exääsi läsnäolosi häiritä silti.

enkä edes huomioisi häntä, olimme yhdessä vain 4 kk.

En kai mä siellä ala riiteleen ja ne riidathan on menytttä elämää?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän