Maallikkojen ottamat ruokakuvat oksettavia.
Ruokia ei ole helppo kuvata. Sen kyllä huomaa, jos vähänkin vilkaisee vaikka iltapäivälehtien ruoka-annoskuvia perusjuntusen ottamina.
Ja sitten vielä ne blogiruokakuvat. Huh, mitä mössöjä; oikeasti oksennuksen näköisiä kasoja, yök.
Miten edes kehtaatte laittaa - ehkä vielä hyvistäkin ruoistanne - sellaisia kuvia? Pelkkä teksti riittää, jos rahkeet eivät kanna pidemmälle valokuvatessa.
Kommentit (40)
että olen ihan ammattilaisen kuullut kertovan kuinka vaikeita kuvattia ruuat ovat ihan ammattilaisellekin:)
miten sitä oppiii jos ei harjoittele?
oksennuskuvien julkaisua.
Jos kuva ihan pakko olla, niin laittaa lautasen ja aterimet jne kuvaan.
että olen ihan ammattilaisen kuullut kertovan kuinka vaikeita kuvattia ruuat ovat ihan ammattilaisellekin:)
oksennuskuvien julkaisua.
Jos kuva ihan pakko olla, niin laittaa lautasen ja aterimet jne kuvaan.että olen ihan ammattilaisen kuullut kertovan kuinka vaikeita kuvattia ruuat ovat ihan ammattilaisellekin:)
maalikkojen blogeja.
Ei varmaan kannata ap.n katsella sittenmoisia:) Säästyy ketutukseltaan.
Viimeksi nauroin kippurassa jollekin tonnikalariisimössölle - eihän riisin ja tonnikalan sekoittaminen keskenään ole mikään resepti?!
Joku oli siihen kyllä kommentoinut kyseisen kammotuksen olevan lemppari_ruokaa :DD
Mutta sielläkin voi sivua kääntää nopeaan tahtiin.
tai olla vaikka ostamatta niitä lehtiä, jos tosi paljon ahdistaa.
Viimeksi nauroin kippurassa jollekin tonnikalariisimössölle - eihän riisin ja tonnikalan sekoittaminen keskenään ole mikään resepti?!
Joku oli siihen kyllä kommentoinut kyseisen kammotuksen olevan lemppari_ruokaa :DD
sivuuttaa. Paitsi tietysti jos on samanlainen huumorintaju, kun tällä av-ihmisellä.
Erittäin paljon mutta aijon kyllä kuvata jatkossakin niitä mössöjä :) Älä vaan tule katsomaan.
Ikikuuna päivänä en sellaista reseptiä rupea lukemaan, jota kuvaa epämääräinen p..kasa.
Mutta sielläkin voi sivua kääntää nopeaan tahtiin.
tai olla vaikka ostamatta niitä lehtiä, jos tosi paljon ahdistaa.
että lehtiin,mainoksiin jne. kuvatut ruuat eivät ole edes tarkoitettu syötäviksi, niitä ei edes voi syödä. Kotikokki (blogisti) ehkä herkuttelee ateriansa kuvauksen jälkeen.
Mainoskuvissa sun muissa ruokiin lisäillään syötäviksi kelpaamattomia aineita, esim. hiuskiinnettä, hammastikkuja, väriaineita jne. Aineksia korvataan jollain ihan muulla kuin mitä uskotellaan kuvassa olevan jne. Kaikki muut "pikkuviat" hoitaa sitten photoshop.
Maallikon kannattaakin jättää kuva ruoasta ja laittaa pelkkä resepti.
että lehtiin,mainoksiin jne. kuvatut ruuat eivät ole edes tarkoitettu syötäviksi, niitä ei edes voi syödä. Kotikokki (blogisti) ehkä herkuttelee ateriansa kuvauksen jälkeen.
Mainoskuvissa sun muissa ruokiin lisäillään syötäviksi kelpaamattomia aineita, esim. hiuskiinnettä, hammastikkuja, väriaineita jne. Aineksia korvataan jollain ihan muulla kuin mitä uskotellaan kuvassa olevan jne. Kaikki muut "pikkuviat" hoitaa sitten photoshop.
Mitkä lehdet ne nyt sitten niitä huonoja kuvia julkaisee. Alkoi kiinnostaa.
Outoja kiinnostuksen kohteita minulla tänään:D
Mitkä lehdet ne nyt sitten niitä huonoja kuvia julkaisee. Alkoi kiinnostaa.
ole huomannut.
t. se asiasta kysellyt
No paljon tylsempiä ovat blogit joissa on pelkkä tekstiMitkä lehdet ne nyt sitten niitä huonoja kuvia julkaisee. Alkoi kiinnostaa.
ole huomannut.
t. se asiasta kysellyt
mutta enpä noita nettiversioitakaan luonnollisesti kyseisistä lehdistä katsele.
laittanut myös suoraan blogeihin:)
Ja omalla nimelläsikin. Reiluu ja reiluu.
Ammattilaisten ottamissa ruokakuvissa on usein jotain ihan muuta mitä kuva antaa ymmärtää. Esim. kahvi korvataan cokiksella koska kahvi on liian rasvainen kuvattavaksi.
Ehkä maallikko myös käyttää Photoshop-ohjelmaa vähemmän...