Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna asianomistajana oikeuteen

Vierailija
28.02.2012 |

..ja niin paniikissa että tuntuu etten PYSTY menemään. Pakkohan se kai on mutta pyörryn varmaan, olis kai pitänyt hakea jotain rauhottavia sitä varten!

Muita ollut samassa tilanteessa?

Oon siis oikeasti PANIIKISSA ja pelkään mitä sen jälkeen, eksä siis syytettynä ja on sitä mieltä että on mun syy jos hänet tuomitaan-varmasti tuomitaan.

Mutta ei se että häntä pelkäisin ole ainoa syy sille pelolle,en vaan ole ollu vastaavassa tilanteessa ennen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ymmärtänyt, että lainsäädäntö suojelee puolisoita. Haluatko todistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä sinne meet jos ole tasianomistaja

Vierailija
4/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria tueksi?

Kyllä minuakin jännittäisi vastaava tilanne, vaikka en eksää vastaan todistaisikaan. Ota pieni jännitys asiaankuuluvana mutta jos tuntuu, että kovasti pelottaa ja jännittää, mieti, mikä sinua niin hirvittää, kirjaa vaikka itsellesi ylös. Mieti jo etukäteen se pahin, mikä on mielestäsi kauheinta ja voitko tehdä sille asialle mitään.

Vierailija
5/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ymmärtänyt, että lainsäädäntö suojelee puolisoita. Haluatko todistaa?

ja tsemppiä ap, kyllä se siitä!

Vierailija
6/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun osalta riittää, että vastaat kysymyksiin joita sulle esitetään. Onko sulla avustajaa? Jos ei ole, niin oikeuden puheenjohtaja kyllä neuvoo sua koko ajan, mitä pitää sanoa ja milloin.

Sulla on asianomistajana totuudessapysymisvelvollisuus, mutta valaa sulta ei oteta. Eksälläsi ei ole totuudessapysymisvelvoitetta, kun hän on se syytetty.

Ota ihan iisisti vaan. Käsittelyn aikana pidetään taukoja ja sibäkin voit pyytää taukoa, jos alkaa puristamaan liikaa. Eksäsi ei varmasti saa uhkailla sua oikeudenkäynnin aikana, jos hän näin tekee, niin poliisit pyydetään herkästi paikalle.

Suomalainen oikeudenkäynti on paljon arkisempi tapahtuma kuin amerikkalaisissa tv-sarjoissa. Mietit vaan etukäteen, mitä rahallsiia vaatimuksia sulla on. Jos olet ollut rikoksen kohde, siitä voi vaatia korvausta, samoin lisäksi kivusta ja särystä. Aineellisista vahingoista lasket sen mitä olet kärsinyt. Nämä kaikki vaadit itse, jos sulla ei ole avustajaa. Syyttäjä ei yleensä vaadi rahakorvauksia oma-alotteisesti, hän hoitaa vain rikosasian.

Vierailija
7/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
8/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä sen verran että eksä siis syytettynä kolmesta pahoinpitelystä(minun),kaksi niistä aika pahoja,saattaa mennä törkeänä. Eihän tässä pysty kun itkemään ja valvomaan.. Oksettaa melkein kun ajatteleekin. Eksä tehny myös hyvin selväksi että "kaikki on mun syytäni".Kaikille kavereilleen tietysti myös haukkunut minut/valehdellut minusta.

Tiedän ja moni muukin tietää etten ole LÄHELLÄKÄÄN hänen puheitaan ole mutta kun on vaan niin pystynyt mut lyttäämään! En TAJUA, ennen niin vahvan naisen!

Älkää muut ajautuko samaan

Vierailija
9/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin niin silloin exäsi on turha syyttää sinua (mikä on toki muutenkin naurettavaa), koska syyte olisi nostettu joka tapauksessa viran puolesta kun viranomaisen tietoon on tullut pahoinpitely.

Vierailija
10/10 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä sen verran että eksä siis syytettynä kolmesta pahoinpitelystä(minun),kaksi niistä aika pahoja,saattaa mennä törkeänä. Eihän tässä pysty kun itkemään ja valvomaan.. Oksettaa melkein kun ajatteleekin. Eksä tehny myös hyvin selväksi että "kaikki on mun syytäni".Kaikille kavereilleen tietysti myös haukkunut minut/valehdellut minusta.

Tiedän ja moni muukin tietää etten ole LÄHELLÄKÄÄN hänen puheitaan ole mutta kun on vaan niin pystynyt mut lyttäämään! En TAJUA, ennen niin vahvan naisen!

Älkää muut ajautuko samaan

Olen itse romahtanut exän käsittelyn takia, minä, joka olin aina vahva ja itsellinen hävisin jonnekin exän tekojen suohon. Itsetunto täysin menneenä.

Ja vaikka sen tiedostaa että ex on väärässä ja se, mitä sanoo on väärin, niin silti on niin helppoa uskoa siihen, mitä on vuosikausia joutunut kuulemaan.

Minä toivon sulle paljon tsemppiä huomiseen, olet rohkea kun pystyt puolustamaan itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi