Ennustajista ja meedioista kysymys uskovaisille ja muillekin keitä kiinnostaa
Oletteko koskaan käyneet meediolla tai ennustajalla? Oletteko olleet muuten yhteydessä kuolleisiin läheisiinne?Mitä mieltä olette enneunista?Miksi raamattu kieltää näiden taitojen käyttämisen?Uskotteko helvettiin oikeasti?
Kommentit (16)
tulevaisuudesta saati ottamaan yhteyttä edemenneisiin. Ei sellaiseen kannata sekaantua.
tulevaisuudesta saati ottamaan yhteyttä edemenneisiin. Ei sellaiseen kannata sekaantua.
en ole tietääkseni mikään noita tai vastaava mutta näen enneunia enkä siihen voi oikein vaikuttaa.Jos näin ei ole tarkoitettu niin mitä tämä tarkoittaa?Ei ole oman tahdonalla nämä unet,niin kuinka olen nyt muka sekaantunut?
se on Mooseksen kirjassa, en muista missä kohtaan. Joka tapauksessa se on Jumalalle kauhistus.
Rukoile Jeesusta. Hän ottaa pois väärät lahjat, jos sellaisia on.
"Raamattu kieltää taikuuden ja tähdistäennustamisen sekä korteista ennustamismenetelmät ja spiritismin kokonaan.
Ennustaja toimii ns. tietäjä- tai vainajahengen johtamana. Hän saa myös aivan oikeita tietoja. Milloin ne ovat sitä, ei voi koskaan varmasti tietää. Ennusteen hyväksyminen sitoo henkilön ja avaa sielun portin okkultismille. V Moos.18:9-14."
Eli Vanhasta testamentista, viidennestä Mooseksen kirjasta, kahdeksannestatoista luvusta, jakeista 9-14 löytyy tuo kielto.
En ole käynyt ennustajalla enkä meediolla, enkä mene.
En ole ollut yhteydessä kuolleisiin läheisiin, eikä heihin voikaan olla yhteydessä. Jos joku henki esiintyy kuolleena läheisenäsi, se on vainajahenki, joka on perimmältään itse paha.
Uskon, että helvetti on olemassa, mutta minä olen matkalla taivaaseen, sillä olen pyytänyt Jeesusta Kristusta armahtamaan minut synneistäni ja Hän on lupauksensa mukaan niin tehnyt.
"Raamattu kieltää taikuuden ja tähdistäennustamisen sekä korteista ennustamismenetelmät ja spiritismin kokonaan.
Ennustaja toimii ns. tietäjä- tai vainajahengen johtamana. Hän saa myös aivan oikeita tietoja. Milloin ne ovat sitä, ei voi koskaan varmasti tietää. Ennusteen hyväksyminen sitoo henkilön ja avaa sielun portin okkultismille. V Moos.18:9-14."
Eli Vanhasta testamentista, viidennestä Mooseksen kirjasta, kahdeksannestatoista luvusta, jakeista 9-14 löytyy tuo kielto.En ole käynyt ennustajalla enkä meediolla, enkä mene.
En ole ollut yhteydessä kuolleisiin läheisiin, eikä heihin voikaan olla yhteydessä. Jos joku henki esiintyy kuolleena läheisenäsi, se on vainajahenki, joka on perimmältään itse paha.
Uskon, että helvetti on olemassa, mutta minä olen matkalla taivaaseen, sillä olen pyytänyt Jeesusta Kristusta armahtamaan minut synneistäni ja Hän on lupauksensa mukaan niin tehnyt.
meediothan rukoilevat ensin jeesuksen nimeen,niin kuinka siinä voi olla jotain pahaa? Vai eikö rukous autakaan? en ymmärrä,auttakaa ymmärtämään...ja ne enneunet ovat usein hyviä,mutta merkittäviä asioita mitä nään.
Oletteko koskaan käyneet meediolla tai ennustajalla?
-Olen kummallakin
Oletteko olleet muuten yhteydessä kuolleisiin läheisiinne?
- En
Mitä mieltä olette enneunista?
-Näen itse symbolisia enneunia
Miksi raamattu kieltää näiden taitojen käyttämisen?
-En tiedä, eikä asia minua juurikaan kiinnosta
Uskotteko helvettiin oikeasti?
- En
"Raamattu kieltää taikuuden ja tähdistäennustamisen sekä korteista ennustamismenetelmät ja spiritismin kokonaan. Ennustaja toimii ns. tietäjä- tai vainajahengen johtamana. Hän saa myös aivan oikeita tietoja. Milloin ne ovat sitä, ei voi koskaan varmasti tietää. Ennusteen hyväksyminen sitoo henkilön ja avaa sielun portin okkultismille. V Moos.18:9-14." Eli Vanhasta testamentista, viidennestä Mooseksen kirjasta, kahdeksannestatoista luvusta, jakeista 9-14 löytyy tuo kielto. En ole käynyt ennustajalla enkä meediolla, enkä mene. En ole ollut yhteydessä kuolleisiin läheisiin, eikä heihin voikaan olla yhteydessä. Jos joku henki esiintyy kuolleena läheisenäsi, se on vainajahenki, joka on perimmältään itse paha. Uskon, että helvetti on olemassa, mutta minä olen matkalla taivaaseen, sillä olen pyytänyt Jeesusta Kristusta armahtamaan minut synneistäni ja Hän on lupauksensa mukaan niin tehnyt.
meediothan rukoilevat ensin jeesuksen nimeen,niin kuinka siinä voi olla jotain pahaa? Vai eikö rukous autakaan? en ymmärrä,auttakaa ymmärtämään...ja ne enneunet ovat usein hyviä,mutta merkittäviä asioita mitä nään.
Onko Kolmiyhteinen Jumala; Isä, Poika ja Pyhä Henki, sinun Herrasi ja Vapahtajasi?
Kysy häneltä, onko hän antanut koko elämänsä hallintavallan Jumalan ainoalle Pojalle, Jeesukselle Kristukselle. Onko Jeesus saanut armahtaa hänet synneistään.
Kysy, onko Raamattu hänen elämänsä tärkein kirja ja miten se näkyy hänen elämässään.
Kysy, onko hänellä elävä seurakuntayhteys kristillisessä seurakunnassa.
että uskoo ja on hyvä ihminen.Ja aika viisaskin kun ikääkin on ja muutenkin jotain sisäistä älliä luotu.Ja miksi luette vanhaa testamenttia,kun julistatte uutta? Eikö teidänkin pitäisi elää niinkuin uskotte?
että uskoo ja on hyvä ihminen.Ja aika viisaskin kun ikääkin on ja muutenkin jotain sisäistä älliä luotu.Ja miksi luette vanhaa testamenttia,kun julistatte uutta? Eikö teidänkin pitäisi elää niinkuin uskotte?
Jeesuksesta kerrotaan läpi Vanhan Testamentinkin. Koko Raamattu on kristittyjen pyhä kirja.
Meedio, jolla käyt, harrastaa asioita, mitkä eivät vie häntä lähemmäs Jeesusta. Päinvastoin.
Hän kuitenkin tekee valintansa itse. Kuten myös sinä.
on hyvin mielenkiintoinen kysymys. En ole koskaan käynyt meediolla tai ennustajalla, mutta olen hyvin selvästi kokenut esim. edesmenneen isäni hengen ja lukuisia ennen sitä.
Itse en ole niitä kokenut pahoiksi hengiksi, eivätkä ne niitä olekaan. Mikäpä jonkun tulkinta raamatusta tekisi niistä pahoja?
Jeesuksesta kerrotaan läpi Vanhan Testamentinkin. Koko Raamattu on kristittyjen pyhä kirja.
Meedio, jolla käyt, harrastaa asioita, mitkä eivät vie häntä lähemmäs Jeesusta. Päinvastoin.
Hän kuitenkin tekee valintansa itse. Kuten myös sinä.
mutten voi hyväksyä että näkemisen lahja olisi väärä lahja,kuitenkin kaikki olemme jumalalle tärkeitä ja yhtä arvokkaita lapsia.Sanoit että ainoastaan jumala on hyvä.Tarkoitin meedion hyvyydellä sellaista hyvyyttä joka ilmenee lämpönä ja ystävällisyytenä,vaikka senhän tiesitkin.
Miksi minä näen ennenunia? Olenko pahan riivaama vai mikä mua vaivaa?Kuka ne unet lähettää,ja miksi?Vanhassa testamentissa on esimerkkejä enneunista,muttei niitä ole missään kielletty ja kuinka niitä voisikaan kieltää ne kun tulevat jos tahtovat.
on hyvin mielenkiintoinen kysymys. En ole koskaan käynyt meediolla tai ennustajalla, mutta olen hyvin selvästi kokenut esim. edesmenneen isäni hengen ja lukuisia ennen sitä.
Itse en ole niitä kokenut pahoiksi hengiksi, eivätkä ne niitä olekaan. Mikäpä jonkun tulkinta raamatusta tekisi niistä pahoja?
tuntenut pelkoa,vaikka sinun olisi pitänyt raamatun mukaan? Syy miksi tämä on mielesääni kun ystäväni joka on harras uskovainen suuttui minulle kun kävin meedion luona.Mielestäni nykyinen kristinusko on samoissa ajatuksissa kuin 1500-luvulla ja täysin umpimielisesti tuomitsevat kaikki,vaikkeivat oman uskonsa mukaan saisi.En ymmärrä mitä tein hänen mielestään väärin.
Miksi kysyä kuolleista tms,kun voi kysyä Jumalalta??..Huom.saatanakin uskoo Jumalaan ja osaa kyllä näytellä niin taitavasti kuollutta,että ihminen tietenkin uskoo.Jumalaltako vaikeaa kysyä?.Varmastikin siihen jokainen ihminen tietää sisimmässään syyn?..Jumala ja Jeesus Kristus on aina ollut maailmalle ikäänkuin jotain pahaa ja syynä on huono omatunto.Raamattu ei valehtele,vaikkei kaikkea aina ymmärtäisi ja meediot todellisuudessa eivät välitä Raamatun kielloista.Silloin voi päätellä mikä "valo" on takana.Kyseessä on huijaus ja Jeesus väistyy näin syrjään,sanoivatpa mitä tahansa.
Ystävä saa yhteyden toiselle puolelle ja on kuvaillut mulle edesmenneitä.
Kaikki pitää paikkansa.
Sama taito mulla.
En ole koskaan käynyt meediolla tai ennustajalla enkä yrittänyt ottaa yhteyttä vainajaan. Joskus nuorena, kauan ennen kuin tulin uskoon, yritin pelata spiritismiä, mutten siinäkään yrittänyt ottaa vainajahenkiin yhteyttä, vaan olisin halunnut, että vain jotain jännää yliluonnollista tapahtuisi. Koskaan ei tapahtunut mitään, ja nyt ajattelen että hyvä niin.
Raamatussa tosiaan kielletään pyrkimys ottaa vainajahenkiin yhteys. Ymmärtääkseni vainajat eivät edes kuulisi meitä.
Jumala haluaa että rukoilemme Häntä Jeesuksen nimessä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
kysyä,että miksi? Onko siinä jotain pahaa? eniten pahuudesta olen kuullut helluntailaisten tilaisuuksissa,onko se sitten hyvää? Että pelotellaan paholaisella ja helvetillä?