Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mayojen ennustukset olla peräisin ufo-miehiltä? Miettikääpä?

Vierailija
27.02.2012 |

Mayojen ennustukset jatkuvat 2012 jälkeen ja esim. 2032 on ennustettu että myrkky laskeutuu, kipu laskeutuu, kivuton kuolema, 3 pyramidia, on ruokaa, on juomaa, pidätte heidän vaatteitaan, laitatte heidän hattunsa päähänne ja puhutte heidän kieltään.

Mä on usein miettinyt mayojen kohdalla kun on kaikkea mystistä niitä kiitoratojen kaltaisia ratoja keskellä ei mitään, kuvioita yms. missä on kypäräpäisiä hahmoja, että voisiko olla niin että ne olisivat vieraita avaruudesta?

Tuokin että puemme heidän vaatteet ja hatut ja puhumme heidän kieltään voisi viitata siihen. Kummallisia asioita taivaalla tapahtuu, sitä ei ole kiistäminen. (esim.

ja vastaavia youtubeja löytyy kyllä Suomestakin)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Egyptin pyramiditkin olisivat ufo-miesten jäljiltä, Stonehenge, Pääsiäissaaren hahmot jne...

Vierailija
2/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytiedoillakaan niiden rakennustapoja ei ymmärretä. Saati että ne ovat tarkalleen tiettyjen ilmansuuntien ja täthtikuvioiden mukaan sijoitettu ja erikoisinta siinä on se että ovat samoin sijoitettu Egyptissä kuin Mayoillakin! Vaikka eivät ole tietäneet toisistaan mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ja uskon.

Vierailija
4/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stonehengekin on tiettyjen ilmansuuntien mukaan ja sitä kiveä ei löydy lähimailtakaan vaan on raahattu jostain tosi kaukaa, liki mahdottoman maaston läpi.

Vierailija
5/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayojen ennustukset jatkuvat 2012 jälkeen ja esim. 2032 on ennustettu että myrkky laskeutuu, kipu laskeutuu, kivuton kuolema, 3 pyramidia, on ruokaa, on juomaa, pidätte heidän vaatteitaan, laitatte heidän hattunsa päähänne ja puhutte heidän kieltään. Mä on usein miettinyt mayojen kohdalla kun on kaikkea mystistä niitä kiitoratojen kaltaisia ratoja keskellä ei mitään, kuvioita yms. missä on kypäräpäisiä hahmoja, että voisiko olla niin että ne olisivat vieraita avaruudesta? Tuokin että puemme heidän vaatteet ja hatut ja puhumme heidän kieltään voisi viitata siihen. Kummallisia asioita taivaalla tapahtuu, sitä ei ole kiistäminen. (esim. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=QDIF-ZwJbF0" alt="http://www.youtube.com/watch?v=QDIF-ZwJbF0">http://www.youtube.com/watch?v=QDIF-ZwJbF0</a&gt; ja vastaavia youtubeja löytyy kyllä Suomestakin)

Vierailija
6/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomennettu?

Vierailija
7/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 70-luvulta. Oisko uudempia vastaavia? Tuoreemmin ajatuksin? Mä olen tainnut lukea Vieraita avaruudesta, oliko se se jossa selitettiin raamatua kuinka sen tapahtumat oli todennäköisempiä jos puhutaan ulkoavaruuden vieraista tekemässä ihmeitä. Hohtavat enkelit, tulivaunut taivaasta jne. jne.

Vierailija
8/13 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ennustukset voisi tarkoittaa? Myrkky laskeutuu? Ydinpommi + laskeuma?

Vierailija
9/13 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 70-luvulta. Oisko uudempia vastaavia? Tuoreemmin ajatuksin? Mä olen tainnut lukea Vieraita avaruudesta, oliko se se jossa selitettiin raamatua kuinka sen tapahtumat oli todennäköisempiä jos puhutaan ulkoavaruuden vieraista tekemässä ihmeitä. Hohtavat enkelit, tulivaunut taivaasta jne. jne.

kirjastosta löytyy, ja netistä kanssa

Vierailija
10/13 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita taivaalla leijuvia palloja tuntuu näkyvän nyt tihenevään tahtiin. Viimeksi ilmeisesti tällä viikolla Miamissa ( http://www.iltalehti.fi//iltvuutiset/2012030302529796_v0.shtml ). Mayojen kalemterin mukaan nyt vuonna 2012 pitäisi keskuuteemme tulla joku suuri henkilö joka mainitaan usein (monet uskovaiset pitävät sitä antikristuksena), mutta jospa se tarkoittaakin jotain ulkoavaruudesta saapuvaa. Ehkä jo silloin kauan sitten vierailijat kertoivat että tulevat takaisin tänä vuonna.

Vierailija
11/13 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on samanlaisia näkynyt Suomessakin, mutta kun ei ole selitystä mitä ne on, niin niistä ei sitten puhutakaan. Tässä videota viime vuodelta

Vierailija
12/13 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa tallentunut tuntematon lentävä esine.. Suomessa myös. Hyvä kamera muuten jätkillä!

Vierailija
13/13 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa ahistaa nää jutut kun mietin että tänne tulisi jotain "ulkopuolisia" joiden tuloa ja tekemisiä emme voisi mitenkään estää taikka kontrolloida :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän