Ethän sinä, yli 35-vuotias enää
käytä spagettiolkaintoppeja, farkkuhameita ja samalla vaalenna tukkaasi...ethän pissistele enää vanha nainen?
Kommentit (49)
vaalentaa (kananp.) hiuksensa melkein valkoiseksi, on minihametta, on spagettiolkaintoppia, eikä muutakaan räväkkyyttä puutu :D
En kyllä aiemminkaan ole tuollaisiin pukeutunut ja tukkaväri on punainen. Tyyliä olen vaihtanut naisellisempaan ja hippiaikojen maihinnousukengät korkokenkiin, hiustenväri ruskeanpunainen. Hillitty meikki. Valokynää. Olen 36-vuotias mekkohullu :-)
Olen 35-vuotias, enkä tee mitään noista. Moni yli 10 vuotta vanhempi "pissistelee", eikä se hetkauta minua lainkaan.
Topin päällä on paitapusero, farkkuhame ulottuu polveen ja hiukset vaalennan kuten ennenkin tuhkanvaaleaksi. Valkoista blondipäätä ei ole koskaan ollut.
Tämä olikin uutta, että farkkukangas on kielletty tietyssä iässä.
Saako farkkuja kuitenkin käyttää?
N39
Mulla on vielä siis yksi kesä aikaa käyttää mukavaa farkkuhamettani.
En pissistele. Villahuivi on hartioillani ja sen päälle karkaa pari harmahtavaa suortuvaa nutturasta jonka olen koittanut sukia tiukkaan. Puolisääreen onpi kolttuni ja kuomat peittävät säären siitä alaspäin.
Ethän sinä, yli 35-vuotias enää käytä spagettiolkaintoppeja, farkkuhameita ja samalla vaalenna tukkaasi...ethän pissistele enää vanha nainen?
Sitä sanotaan harmaantumiseksi.
Kumma kyllä, muutamat ryhtyvät sitten värjäämään hiuksiaan tummiksi.
Mitä väliä sillä, millainen toppi villahuivin alla on?
Spagettiolkaimet ovat ihanat kesähelteellä. Farkkuhameita minulla on useita. Hiuksiakin vaalentelen.
t. 38-v
hiukseni on tiukahkolla nutturalla, käytän pyöreitä silmälaseja, tummahkoja puoleen sääreen ulottuvia hameita ja paitapuseroita, joista ylin nappi yleensä auki, jalassa terveyssandaalit.
mä kyllä käytän joskus farkkuhameita ja olen jo 36. Kääks en tiennyt että on pissiksen merkki. Saanko armoa kun nuo muut kriteerit ei sentään täyty? Tai no kotona kyllä tulee oltua spagettiolkaintopissa joskus..huhhuh..
En käyttänyt semmosia 20 vuotta sitten, enkä nyt. Enkä ole koskaan vaalentanut tukkaani.
farkkuhameita käytän ulkona, mutta polvipituisia. Tukka on luonnostaan vaalea.
kulkea kesät teryleenimekossa ja paksut ruskeat nylonit jalassa ettei suonikohjut näy. Katson tiukasti maahan että lapset eivät säiky ryppyjäni. Miehelläni ikää on 37 kuten minullakin, mutta koska hän onnekas on mies, niin vanhenee vasta vuosikymmeniä minua myöhemmin ja kulkee joka kesä paidatta ja lyhyissä shortseissa.
kesällä kotona ollessani ilman rintsikoita...silloin kun olen aivan varma, ettei kukaan ole tulossa ovesta sinään. Siis huippukovalla helteellä...
voinu käyttää, harmi vaan.
farkkuhamettakaan en aio laittaa päälleni kun hyvänmallista en ole sattunut saamaan.
Mä pissistelen mieluummin t-paidoissa ja tiukoissa farkuissa, plondiväri odottelee vessassa et saan laitettua päähän.
spagettiolkaintoppeja, on nimittäin ihan mukava näyttää pullaville löysille nykyteineille miltä näyttävät treenatut käsivarret, aktiivisesti kun käyn salilla. Farkkuhameista en tosinperusta, hiuksetkin on tummat mutta niissä on kyllä hiekanvaaleita raitoja. Haittaaks se?
käytän helteillä myös tuubitoppeja ilman rintsikoita :) Kun ei roiku eikä lölly niin puen mitä haluan, ja mielellään tietty niin vähän, että hyvin pian rusketus korostaa blondattua tukkaa ;)
käytä spagettiolkaintoppeja, farkkuhameita ja samalla vaalenna tukkaasi...ethän pissistele enää vanha nainen?
Überupea vartaloni kärsisi, ellei saisi kesäisin päälleen muun muassa mainitsemiasi pikkupikkuvaatteita.
Ja toiseksi; se on kuules kropasta kiinni mitä voi käyttää ja mitä ei :)
pukeutua noin, ja tukka on jo blondattu ;) Kärvistele sinä kurppa vaan jakkupuvussasi!
t N35