Ethän sinä, yli 35-vuotias enää
käytä spagettiolkaintoppeja, farkkuhameita ja samalla vaalenna tukkaasi...ethän pissistele enää vanha nainen?
Kommentit (49)
en niitä ole koskaan alkanut vaalentamaan. Farkkuhameita en ole koskaan sietänyt, ovat rumia mielestäni. Ainoastaan mainitsemiasi toppeja helteillä pidän koska kroppani kestää kyllä.
Ei ole ihan minimallinen. Tykkään siitä kovasti. Saanhan käyttää?
60 denin ihonruskeat sukkahousut ja järkevät kävelykengät yötä päivää. Villatakki vielä päällä ettei vaan rannetta vilku.
Tukkani on hiirenharmaa, tiukalla nutturalla ja täysin käsittelemätön. Tämähän nyt on ihan itsestään selvää, minä olen kuitenkin jo 41-vuotias.
pissiksestä minut erottaa ehkä hameen pituus ja se ettei joka toinen sanani ole v*ttu
nuorempanakaan. Voiko juntimpaa ollakaan?
t. 40 v. - ja ylepä siitä
Kesällä käytän juuri sellaisia toppeja kuin haluan, talvella muiden puseroiden alla.
Edellä kuvattu asu ei ole minulla tavallisin, mutta joskus kyllä.
Miksi farkkuhame on sama kuin minihame?
Juu, vaalennan ja farkkuhametta käytän :) Noita toppeja en, niin isot rinnat että tarvii tukevaolkaimiset liivit alle.
Eli kunhan kesä koittaa, niin spagettiolkain toppini kaivan kaapista. Farkkuhameita omistan kokonaista 2 kappaletta ja molemmmissa helmat heiluu polven yläpuolella. Hiukset mulla on kauniin vaaleanruskea/olki vivahteiset, joten nille en koskaan ota mitään värikäsittelyjä, mitä nyt kesäaurinko haalistaa.
Noo tosin täytän vasta kesällä sen 35v, mutta tällä tyllillä mennään mun kohdallani varmaan
tuonne mummoikään saakka ja sen ylikin, jos luoja suo.;)
Tukkanu on raidoitettu omaa sävyä vaaleammaksi. Tosin vain kullanruskeaksi, hyvin luonnollisen näköinen on. Mutta vaalennettu yhtä kaikki, ja kelaa, mulla on vielä pitkä tukka, puoleen selkään (muistaakseni tämäkin oli av:lla kielletty aikuisilta)! Käytän myös spagettiolkaimisia toppeja ja farkkuhameita, joskus jopa farkkushortseja.
En usko että kukaan luonnehtisi tyyliäni pissikseksi, ennemminkin olen jotain rennon, etnon ja naisellisen välimaastosta. Olen alalla jossa pukukoodi on hyvin väljä, ja luulen että saisin kummeksuvia katseita, jos ilmeistyisin töihin jakkupuvussa... :)
En vaalenna hiuksia. Aina olleet tummat ja lyhyet. En meikkaa, en koskaan pukeudu hameisiin enkä mekkoihin, en käytä korkokenkiä, en spagettiolkaimisia toppeja.
Pukeudun tavallisiin t-paitoihin ja farkkuihin. Ylennsä jalassa vapaa-ajan kengät tai lenkkarit. Käytän myös paljon urheiluvaatteita, koska olen aktiiviurheilija.
farkkuhameet kuului iloiselle 80-luvulle ja ikinä en tule blondaamaan.
stilettokorkokenkiä, mustia verkkosukkahousuja, minihametta jossa oli halkio ja hyvin, siis h y v i n avonaista paitaa, jossa oli syvään uurrettu selkä sekä etumus.
Tukka oli kuin Lenita Airistolla.
:) oli se näky.
Kunhan en itse vaan oo samanlainen kun täytän 60.
Toppeja en käytä, mutta minihameita kyllä. Ja ikää on melkein nelkyt.
No, hiuksiani en ikinä ole vaalentanut enkä aio vaalentaakaan. Ikää on 40, ja pidän sellaisia vaatteita kuin haluan.
Hiukset on tosi tummat. Toppeja tulee käytettyä siin, että päällä on joku toinen paita, neule tai jakku. Farkkuhameita mulla ei taida olla, muuta jos sopivan löydän, niin ei ikä ole este. Vai onko niissä joku ikäraja? Mun mielestä niitä on niin monenlaisia, että sopii mummoillekin ;)
Kotona pukeudun miten haluan, jos on kuuma niin voi olla toppi päällä, farkkuhamekin kelpaa jos on sopiva malli minulle ja vaikka molemmat yhtä aikaa. Mutta ei en pissistele enkä blondaa tukkaa pilalle, en ole koskaan blondannut.
Näitä kyllä näkee vielä eläkeikää lähestyvissäkin ikäluokissa, toisilla jää se sama tyyli päälle. Huvittavalta näyttävät, mutta en nyt sentään äänneen naura.
käytä spagettiolkaintoppeja EN, en ole ikinä käyttänytkään
farkkuhameita Kyllä, edelleen
ja samalla vaalenna tukkaasi... En , en ole ikinä blondannutethän pissistele enää vanha nainen? En varmaan pissistele? Ja vanhuus on mielentuotosta
paremmannäköinen vartalo kuin monella 25 v:llä.
Tukkaani en tosin vaalenna. Mulla on hyvä kroppa ja aion iloita siitä niin kauan kun voin!
T. 40++