Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun kivasta blogista tulee puhdas mainostaja

Vierailija
27.02.2012 |

Oletteko huomanneet samaa? Kun blogi tulee suositummaksi, saa bloggaaja enemmän yhteistyöehdotuksia - ja varsinkin silloin jos blogin alusta on muutenkin kaupallinen. Lopulta blogi on täynnä postauksia, joissa esitellään ja kehutaan (=mainostetaan) saatuja tavaroita ja järjestetään arvontoja.

Lopetin juuri kivan blogin lukemisen kokonaan, kun kaikki postaukset ovat vain mainosta. Huoh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pelkkää HM & Marni -hehkutusta jokaisella.

Vierailija
2/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän bloggajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä on ainakin tullut jo useampi yhteistyö (lue: mainos) postaus tässä kuussa. Toki niissä on arvontoja ja muuta sen semmosta, mutta kuitenkin pointti on se että "Kattokaa kun mullon hieno mekko, kiitos H&M! Pst. Mun meikkivoide on muuten Garnierin."

Blääh :(

Vierailija
4/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse postaan paljonkin eri kaupoista ihan työni mutta myös ostosteni kautta. Saan paljon paheksuvia kommentteja "mainostamisesta", mutta kun kyseessä ei ole mainostaminen vaan minun elämäni.

Mutta onhan se näin, että jos saat vaikka satasen lakanat itsellesi palkkioksi arvonnan järjestämisestä, niin harva kai siitä kieltäytyy.

Vierailija
5/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko Indiedaysin blogeja, niin vältytte tältä.

No "tavan" blogeista sisustus ja sepustus on nykyään pelkkä mainosblogi.

Vierailija
6/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saaa mietin :( Todella harmi, ja oli oikea pettymys taas klikata päivitystä.

Vierailija
7/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 napisee lisää: sitten inhottaa se, kun blogistit vinkuvat ilmaistavaraa. Kalastajan vaimokin huokaili, että pitäiskö se Lumia nyt hommata... noloa.

Vierailija
8/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 napisee lisää: sitten inhottaa se, kun blogistit vinkuvat ilmaistavaraa. Kalastajan vaimokin huokaili, että pitäiskö se Lumia nyt hommata... noloa.

meinaat että kun se vähänkään blogissa miettii kännyn ostoa, niin joku Nokia sille heti tarjoaa sellaista?

Vierailija
9/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaat että kun se vähänkään blogissa miettii kännyn ostoa, niin joku Nokia sille heti tarjoaa sellaista?

Hyvinkin saattaa tarjota. Monesta blogista olen lukenut näistä kivoista sattumuksista, että "postissa olikin yllätys". Kyllä mä niistä niitä vinkkejä luen rivien välistä. Tylsä postaushan se muuten olisi.