Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultran mukaan piti olla "varmasti" poika rv 36..

Vierailija
27.02.2012 |

Muutenkin ollut alusta asti poikafiilis. Ultran mukaan piti tulla 3-3,5 kg vauva 2 viikkoa ennen vauvan syntymää :) Niin vain kävi, että syntyi yli 4 kg painava tyttö. Heh, saa myydä jo ostettu pojanväriset vaatteet pois :) Onko muille käynyt niin, että "poika" onkin ollut tyttö? Yleensä vissiin toisinpäin eli tyttö onkin poika. Ei haittaa, nyt meillä on 2 ihanaa tyttöä enkä todellakaan ole pettynyt. Ei vaan kannata kovin paljoa luottaa noihin ultran sukupuoliveikkauksiin..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti täysi varmuus että saan tytön. Jotenkin tuntui ihan hölmöltä edes ajatella että lapsi voisi olla poika. Olin ihan varma että on tyttö..

Ultrassa todettiin että on tyttö ja tyttöhän sieltä tuli. Olisin ollut tosi yllättynyt jos olisi ollut poika.

Vierailija
22/25 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

j atyttökin varmasti vähän myöhemmin, mutta ennen syntymää.

Ja kyllä mun poikani menee hameessa päiväkotiin jos haluaa, joten mitäs niitä vaatteita myymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti täysi varmuus että saan tytön. Jotenkin tuntui ihan hölmöltä edes ajatella että lapsi voisi olla poika. Olin ihan varma että on tyttö.. Ultrassa todettiin että on tyttö ja tyttöhän sieltä tuli. Olisin ollut tosi yllättynyt jos olisi ollut poika.

Kun voimme kysyä sinulta vauvojen sukupuolen..

Vierailija
24/25 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti täysi varmuus että saan tytön. Jotenkin tuntui ihan hölmöltä edes ajatella että lapsi voisi olla poika. Olin ihan varma että on tyttö.. Ultrassa todettiin että on tyttö ja tyttöhän sieltä tuli. Olisin ollut tosi yllättynyt jos olisi ollut poika.

Kun voimme kysyä sinulta vauvojen sukupuolen..

Ellei vauvasi sitten kasva minun vatsassani ;)

t. tuo vastaaja, joka jotenkin vaan tiesi vauvansa sukupuolen (niin ihmeelliseltä kuin se näköjään joistakin tuntuu :D :)

Vierailija
25/25 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se pilaa mitään syntymästä tai vähennä ponnistuksen tarvetta. Jopas on kummallista, jos vauva on "vain" sukupuolensa edustaja. Meidän vauvat ovat olleet yksilöitä, joiden saaminen maailmaan on ollut ihme, ja joka kerta maailman ihanin hetki (siis kuvainnoillisesti, ei kivun ja oman olon osalta) ja sukupuoli on ollut ihan toissijaista, samoin kuin pituus ja kilot. Tärkeintä on vauva itse, yksilönä, meidän omana, se,miltä vauvat tuntuu, näyttää ja tuoksuu. Me tiedettiin sukupuoli ja kerrottiin kaikille etukäteen, mutta toisaalta aina muistuteltiin myös, että voihan olla, että meidän poika onkin tyttö. Meille ainakin on joka kerta sanottu, että varmoja ei voida olla. Minä en jaksaisi harmitella käyttämättömiä vaatteita, hauska juttuhan tuo vain on. Onnittelut vauvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän