Kuva Estellestä
Kommentit (29)
Keskimmäisessä muistutti äidinisäänsä.
Olen seurannut ahkerasti hovin kotisivuja viime päivät. Pitäis varmaan hankkia "oma elämä".. ;)
-ap-
Keskimmäisessä muistutti äidinisäänsä.
Valkotasapaino ihan päin mäntyä, samoin rajaukset ja kuvakulmat. Mistäköhän Ruotsin hovi näitä kuvaajiaan repii? Vai olisiko taas papan ihan itse ottamat räpsyt kyseessä?
Vaikea ymmärtää ettei vastasyntynyttä prinsessaa kuvauteta ammattilaisella.
Valkotasapaino ihan päin mäntyä, samoin rajaukset ja kuvakulmat. Mistäköhän Ruotsin hovi näitä kuvaajiaan repii? Vai olisiko taas papan ihan itse ottamat räpsyt kyseessä?
Näyttää arvokkaammalta ja aristokraattisemmalta kuin sukunsa muut jäsenet.
12
luki jossain että joku perheenjäsen ottanut kuvat
mun ei ole yhtään vaikea ymmärtää, ettei tänä influenssan aikana vastasyntynyttä raahata minnekään kuvattavaksi, eikä ylimääräisiä ihmisiä oteta vastaan
Aitinsa Leukämie Kaiman silmapussit
Ja kyllä on äitinsä tytär! Ei ole vaihdokas ; )
Suloinen tapaus kyllä, vauvat näyttää aina vähän sellaisilta vanhoilta viisailta miehiltä! :)
niin noita kun katselee, niin voisi olla vaikka jonkin sukulaisen vauvakuvia. Tulee ihan sellainen olo, että siinä se meidän vauva nyt on... Ja sit muistaa, että ainii, ei se ihan meidän ole, sehän oli joku kruununperillinen.
Eli ihanan kotoisat kuvat.
Mun silmiin lähes kaikki vastasyntyneet ovat kyllä aika lailla samannäköisiä. Eikä tämä nyt tee poikkeusta suuntaan tai toiseen.
Victoria vauvana! Nyt pitäisi saada kuvat vierekkäin, Estelle vauvana ja Victoria vauvana. Ihan kuin kaksoset!
Siis teknisestikin joo, mutta miksi myös muuten? Suurin osa ihmisistä ottaa vauvasta kuvat silmät auki, koska kyllä vastasyntynytkin on hereillä (meillä ainakin enemmän hereillä kuin unessa....) Miksi kaikki kolme kuvaa siis umpiunessa, eli ei tule ilme esille ollenkaan.
Tämä palsta on kyllä paras tietotoimisto!