Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin tummat silmänaluset! Isältäni periytyneet.

Vierailija
27.02.2012 |

Vai pitäisikö sanoa silmänALUKSET, kuten joissain tv-mainoksissa. Heh.

Minulla siis ne ovat luonnostaan hyvin tummat, ja myös suonet näkyvät selkeästi silmien alla.

Tämä harmittaa suuresti, sillä muuten kyllä olen omasta (ja muidenkin) mielestä ihan luonnonkaunis, enkä viihdy voimakkaissa meikeissä.

Onko tälle mitään tehtävissä? Vai pitääkö minun vain tyytyä aina "pakkeloimaan" ALUKSENI? ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta tehtävissä kuin peitellä meikillä. Tummat silmänaluset johtuvat silmänympärysihon ohuudesta, eikä sitä ihoa voi millään rasvalla vahvistaa.

Vierailija
2/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. tummat silm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valokynä näppärä!

T. tummat silmäaluset syntymälahjana saanut

Vierailija
4/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valokynää yrität mainostaa, niin ei auta _oikeasti_ tummiin silmänalusiin, sillä valokynä heijastaa valoa, ei peitä tummuutta.

t: kakkonen

Vierailija
5/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa noin 300-500 euroa ja tulos kestää 6-12 kk.

Monella toi silmäkuoppa tulee iän myötä enemmän esille ja sekin aiheuttaa tummuutta. Täyteaine puree erityisesti tällaiseen ongelmaan.

Meikkivoiteet tai valokynät eivät ikävä kyllä juuri auta. Tiedän omasta kokemuksesta. Niinpä käyn kerran vuodessa piikitettävänä....

Vierailija
6/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa noin 300-500 euroa ja tulos kestää 6-12 kk. Monella toi silmäkuoppa tulee iän myötä enemmän esille ja sekin aiheuttaa tummuutta. Täyteaine puree erityisesti tällaiseen ongelmaan. Meikkivoiteet tai valokynät eivät ikävä kyllä juuri auta. Tiedän omasta kokemuksesta. Niinpä käyn kerran vuodessa piikitettävänä....

tummien silmänalusten syynä on tosiaan tuo kuopalle painuminen. Itselläni syynä on paksut pinnalla olevat siniset laskimoverisuonet jotka näkyvät vahvasti ohuen ihon läpi joten ei olisi tuostakaan apua.

Mutta onneksi Joe Blascon Blue Neutralizer ja myös Dermaceal erittäin peittävä meikkipohja toimivat kuin tauti. Valokynillä ei tee yhtään mitään tämmöisen suorastaan sinisen suonisen ihon kanssa, ei peitä oikein mitään.

Vierailija
7/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valokynää yrität mainostaa, niin ei auta _oikeasti_ tummiin silmänalusiin, sillä valokynä heijastaa valoa, ei peitä tummuutta. t: kakkonen

Kyse ei ole siitä, mikä peittää tai ei peitä vaan siitä, että silmänaluset eivät näytä niin tummilta.

3

Vierailija
8/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valokynää yrität mainostaa, niin ei auta _oikeasti_ tummiin silmänalusiin, sillä valokynä heijastaa valoa, ei peitä tummuutta. t: kakkonen

Minullakin on todella tummat silmänaluset, ja valokynä vaan korostaa niitä entisestään.

Se tummuus ei häviä mihinkään ja valokynä nostaa ne oikein esille. Todella järkkyä.

Parhaiten olen saanut niitä häivytettyä hyvällä pohjameikillä, puuterilla ja silmämeikillä jolla saa huomion silmiin niiden alusten sijaan.

Vierailija
9/9 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, mikä peittää tai ei peitä vaan siitä, että silmänaluset eivät näytä niin tummilta. 3

että sulla ei ole oikein tosi tummat tai siniset silmänaluset. Meinaan jos tähän esim. mun silmänalusten paksujen mutkertelevien sinisten suonien päälle jotain valokynää länttää niin näyttää entistä hullummalta kun ne suorastaan hohtaa esiin ne sinertävät suonet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän