onko muita telepatiaa harjoittavia?
Onko muita jotka ihan "harjoittavat" telepatiaa ja
vastaavaa? No, minä tänä iltana ajattelin kovasti
lapseni opettajaa ja kas, ope oli vastannut viestiini..
Tunnustelin jo hänen ajatuksiaan ja tunteitakin.
Saan toisten tuntemuksista kiinni kun keskityn.
Kommentit (38)
Ja kerrotko, miten tunnustellaan toisen ajatuksia ja tunteita?
Siihen pitää oppia. Ajan myötä olen minäkin kehittynyt tässä. Se vaatii keskittymistä.
Ajattelet tiettyä henkilöä ja tunnustelet miltä tuntuu, tunnetko jotain tunnetta.
Ja jos joku ajattelee, se ihminen tulee ainakin mulla ihan kuvana mieleen, jopa vieraampikin ihminen joka ei ole läheinen.
Näinkin on käynyt että vieraampi ihminen tuli mieleen ja sitten huomasin että tämä oli laittanut mulle tietoa yhdestä jutusta sähköpostitse, samana
iltana.
ajatusviestejä ihan arkisesti, varsinkin kun toinen on kaupassa :D "Tuo mulle suklaata" tai "ainiin, pyykkipulveria, PYYKKIPULVERIA!"
Toimii tosi usein. Ajattelemme niin samaan tahtiin, että usein onmahdotonta sanoa juttelimmeko ääneen vai ajatuksissa.
Sivumennen sanoen, en usko muuten mihinkään.En horoskooppeihin, enkeleihin enkä Jumalaan. Olen rationaalinen, tieteeseen nojaava ihminen.
ajatusviestejä ihan arkisesti, varsinkin kun toinen on kaupassa :D "Tuo mulle suklaata" tai "ainiin, pyykkipulveria, PYYKKIPULVERIA!"
Toimii tosi usein. Ajattelemme niin samaan tahtiin, että usein onmahdotonta sanoa juttelimmeko ääneen vai ajatuksissa.
Sivumennen sanoen, en usko muuten mihinkään.En horoskooppeihin, enkeleihin enkä Jumalaan. Olen rationaalinen, tieteeseen nojaava ihminen.
Mulle kävi tässä kerran niin että olin kaupassa ja kylässä ystäväni luona ja meillä kanssa pelaa tuo ajatus yhteen. Tuli voimakas tarve ostaa tietty tuote kaupasta, ostin sen ja ystäväni sanoi myöhemmin: "olipa hyvä että toit näitä, meinasinkin laittaa viestin että tuo!"
tämä "ajattelitko sitä uutta kännykkää, kun yhtäkkiä piti se ostaa? Olin jo kävelemässä liikeen ohi. -Joo, mietin just että ostaisit sen nyt kun kerran menit kaupoille"
Ihan kuin kumpikin saisimme toisen voimakkaat ja keskitetyt ajatukset "viesteinä". Ajatusviesti pysäyttää, saa kääntymään kannoillaan, tekemään päätöksiä. Toimii pikkuasioissa kuten kauppalistat, varoituksina (varo, tuolta tulee auto vasemmalta alle!!), tukena vaativissa tilanteissa. Toisen mielipidettä voi kysyä "etänä".
Näin on ollut suhteemme alusta asti, emme koskaan muista jälkikäteen onko asioista keskusteltu vai ajateltu yhtäaikaa.
tämä "ajattelitko sitä uutta kännykkää, kun yhtäkkiä piti se ostaa? Olin jo kävelemässä liikeen ohi. -Joo, mietin just että ostaisit sen nyt kun kerran menit kaupoille"
Ihan kuin kumpikin saisimme toisen voimakkaat ja keskitetyt ajatukset "viesteinä". Ajatusviesti pysäyttää, saa kääntymään kannoillaan, tekemään päätöksiä. Toimii pikkuasioissa kuten kauppalistat, varoituksina (varo, tuolta tulee auto vasemmalta alle!!), tukena vaativissa tilanteissa. Toisen mielipidettä voi kysyä "etänä".
Näin on ollut suhteemme alusta asti, emme koskaan muista jälkikäteen onko asioista keskusteltu vai ajateltu yhtäaikaa.
Kyllä, mulla on ystävän kanssa vähän samaa. Ollaan tunnettu kauan. Saatetaan alkaa puhumaan jostakin asiasta yhtäaikaa, jostakin joka ei liity aikaisempaan keskusteluun.
Emme tarvitse aina sanojakaan kun se tieto kulkee välillämme muutenkin, esimerkkejä on paljon.
Ap
Voiko telepatia toimia myös sisaruksien välillä? Telepaattisen kokemuksen jälkeen, olen miettinyt asiaa usein ja myös katunut että en osannut reagoida asiaan vaan sattui jotain kamalaa.... Olin siivoamassa kotiani ja lapset touhusi jotakin yhtäkkiä kuulin korvissani ja päässäni äänen että veljeni puhui itselleen (hänellä oli mieliala ongelmia) mielessään (Hän asui eri paikkakunnalla) käveli soran päällä kotinsa pihalla se kuului tosi selvästi korviini, oli perjantai iltapäivä, . Hän sanoi mielessään että "nyt tänään aion tehdä sen mitä olen jo kauan aikonut tehdä ja annetaanpa niille muillekin vähän miettimisen aihetta mukamasten sukulaiset. Aion tappaa itseni ja tehdä itsemurhan, siellä sukulaisissa ei ole kuin yksi joka on parempi mutta sekin on nyt muka niin kiireinen kun sillä on se perhe (ehkä minä). Sitten kuulin kun hänelle puhelin soi ja joku soitti kertoi että sukulainen on tulossa hänen luo yöksi, hän sanoi että kyllä se sopii tulla mutta sitten hän sanoi mielessään että voi saat..a miksi sen just nyt piti tulla, pelästyin näitä ajatuksiani ja ajattelin soittaa veljelleni, mutta vasta seuraavana päivänä. Ajattelin että hyi kauhistus millaisia ajatuksia päässäni oikein on. Sukulainen oli menossa ulkomaan matkalle ja kertoi että hänen poika oli menossa veljeni luo. Perjantaina illalla hän oli ollut juhla tunnelmissa ja sukulaispoika kaverinsa kanssa oli tullut kylään ja olivat aikoneet olla yötä hänen luona. Olivat lämmittänyt saunan ja hän oli esittänyt Haulikkoaan pojille. Pojat oli illan aikana suunnitellut lähtevänsä ravintolaan ja olivat kysyneet veljeni mukaan mutta hän oli sanonut ei ja aikoi menevänsä vain lähikuppilaan muutamalle, pojat veivät veljen paikalliseen ja lähtivät sitten kaupungille. Veljeni oli käynyt vain pubin ovella ja palannut kotiinsa ja ampunut itsensä. Olen niin katunut sitä että en reagoinut ajatuksiin enempi vaan pidin itseäni hulluna ajatuksineni, mutta oliko sittenkin kyse telepatia sanovat tai sitten jostain. Tämän jälkeen on tullut muitakin varoittavia aistimuksia mm. Kuolemista ja avioerosta tai muista tragedioista, olen kokenut ne ja sitten joku on tullut kertomaan että tällaista on tapahtunut juuri niinkuin on päässäni näkynyt. Mitä tällainen voi olla ?? Onko se telepatiaa vai onko minulla selvännäkijän kykyjä?
Mutta oletteko ajatelleet miten usein EI satu jotain hassua? Miten usein ajattelette jotakuta ja se ei soita. Varmaan useita kertoja päivässä. Sitten välillä sattuu niin, että joku ihminen ajattelee jotain mitä toinenkin on ajatellut. Se on normaalia ihan sattumalta ja varsinkin jos kaksi ihmistä hyvin tuntee toisensa.
Suomessa satoja tuhansia, telepatian kohteena olennot joita kutsutaan Jeesukseksi, Jumalaksi tai Allahiksi. Joillekin nämä olennot jopa vastaavat.
Minulla on eksäni kanssa ollut todella kummallinen telepaattinen yhteys aina. Kenenkään muun kanssa en ole sellaista kokenut, mutta hänen kanssaan vieläkin, 8 vuotta eron jälkeenkin, tunnen hänen mielialansa omassa kehossani ja usein tiedän mitä hän ajattelee. Hän tuntee minusta samoin, mutta hänen osansa on helpompi siinä mielessä että minä olen aika tasainen luonne, hän taas on ahdistuksista manioihin heittelevä bipolaarihäiriöinen. Itseäni rasittaa aina erityisesti hänen maniavaiheensa, koska se levoton energia ja hillittömät ajatukset tunkevat minun päähäni ja tunnen ne tietoisuuteni "laidalla" häiritsevästi.
Tämän saman miehen kanssa oli myös ensi tapaamisella kummallinen tunne, että olen tuntenut hänet niin monessa elämässä, ja aina rakastanut. Hän sanoi että oli tuntenut, että on tuntenut minut "aina". Ja sittenkään ei siitä suhteesta tullut mitään, eli ei sielunkumppanuus sitä takaa. Parhaat ystävykset olemme kyllä edelleen.
Tuo ei ole telepatiaa vaan suhteellisuudentajuttomuutta ja kyvyttömyyttä loogiseen ajatteluun eli ei tunnista sattumaa sattumaksi.
39, ehkä olette vain kaksi hullua ja tunsitte samankaltaisuutta samojen mielenhäiriöiden vuoksi. Ei hirveän normaalia kärsiä toisen manioista etäällä...sulla on joku ongelma ja "järkeistät" että levottomuus on suhun kuulumatonta, jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
39, ehkä olette vain kaksi hullua ja tunsitte samankaltaisuutta samojen mielenhäiriöiden vuoksi. Ei hirveän normaalia kärsiä toisen manioista etäällä...sulla on joku ongelma ja "järkeistät" että levottomuus on suhun kuulumatonta, jonkun toisen.
Minä kyllä tunnistan oman levottomuuteni tuosta. Oma levottomuus tuntuu suorana tunteena, tuo enemmänkin sellaisena vaistomaisena tuntemuksena siitä että toisella on hätä ja paha olla.
Tosin yritin minäkin alkuun selittää asiaa järjellä noin, varsinkin kun meidän myrskyisän suhteemme aikana oli tosiaan itselläkin myös omaa levottomuutta paljon. Mutta kun tätä on nyt vuosia katsellut ja todennut että ne olot tosiaan oikeasti korreloivat eksän mielialojen kanssa, niin uskon tosiaan tällaiseen telepatia-selitykseen vaikken muuten juuri yliluonnolliseen usko.
Itselläni sattuu silloin tällöin tahattomasti tuollaista, että vastaanotan tietoa toisista ihmisistä.
Kerran esim. tapahtui niin, että tapasin ensimmäistä kertaa mieheni serkun. Tuli hänestä jotenkin ihan ihme fiilikset ja pelkäsin häntä. Sain sitten myöhemmin tietää mieheltäni, että serkkunsa on joskus tuomittu toisen ihmisen murhasta.
Jotkut ihmiset ovat helpomminluettavia kuin toiset. He viettävät ehkä enemmän aikaa omissa ajatuksissaan tai levittävät auransa laajemmalle tai jotain.
Miehen kanssa myös tapahtuu jatkuvasti niin, että sanon jonkun jutun ja mies ilmoittaa: "Ajattelin muuten juuri tuota asiaa."
Itseäni vähän pelottavat tuollaiset kokemukset, joten yritän tietoisesti vältellä niitä. Mitenhän sitten, jos keskittyisin ja kokeilisin tosissani näitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt telepatiayhteys exän kaa jossain määrin. Hän usein soittaa samana tuntina/minuuttina kun ajattelen häntä, ja erosta on jo monta vuotta. Välit ovat edelleen hyvät.
Minulla taitaa olla myös tämä! Exäni laittaa minulle viestiä usein seuraavana päivänä siitä kun olen ajatellut häntä.
On hassu tunne siitä, että suhteemme tulee uusiutumaan jossakin vaiheessa.
Pystyn myös hyvin lukemaan ihmisiä. Pystyn päättelemään ketkä ovat vaarallisia, keistä kannattaa pysyä kaukana, minkälaisia ovat läheisissä suhteissa ihan hyvin lyhyen tapaamisen jälkeen.
Onko muita joilla telepatia ja kyky lukea ihmisiä kohtaa?
Toissapäivän iltana nukkumaan mennessä puolisoni siinä muutaman metrin päässä jotakin puuhaili vaatekaapin luona ja minä jo loikoilin vuoteessa kännykkä kädessä. Tuli mieleen yhtäkkiä heittää kännykkää kuin kolikkoa ja kysyin kruuna vai klaava... puolisoni katsahti minuun terävästi ja sitten kertoi juuri kätensä olleen käsilaukussa ja kädessääm olleen kolikon. En itse huomannut koko käsilaukkua kun oli niin hämärää enkä muutenkaan seurannut mitä hän teki.
En olisi varmaan kirjoittanut tänne mitään jos ei näin olisi ollut, vaan juttu olisi unohtunut aika pian ja kolikonheitto kännyllä olisi jäänyt johonkin toiseen kategoriaan.....
Niin, mutta en osannut odottaa että hän sunnuntaina vastailee viesteihin, vaan odotin että vasta työviikolla eli huomenna.
Ja tosiaan, tänä iltana ajattelin ja sain yhteyden, kun taas eilen esim. en tuntenut tätä
yhteyttä.